ZeroCool Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Har problem med hvilket hovedkort jeg skla velge... Har allerede valgt meg ut AMD Athlon XP2000+ 1.66GHz 266 MHz bus. Hvilket hovedkort burde jeg velge til dette? Og i så fall hvilke RAM type?? Hvilket kabinett hadde egnet seg hvis man reiser en del på LAN og man samtidig vil ha mulighet for og bygge ut, legge til extra stasj som neon lys etc? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hovedkort: MSI KT3 Ultra (evt den dyrere ARU-utgaven av samme kortet dersom du ønsker USB 2.0 og RAID) RAM: Standard PC2100 hvis du ikke skal klokke FSB'n over 150MHz. PC2700 Dersom du skal låse opp prosessoren og kjøre en høyere FSB. Kabinett med juletrelys :smile:) : Aner ikke. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 soyo dragon ultra er bra ... anbefalt i alle tester .. her på SlotA.com Test av samme kortet bare med platinum farge Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Sjekk selv tester av KT333-hovedkort da. Så velger du ut i fra dine behov/krav... tomshardware.com hardware-test.dk anandtech.com Selv kjøpte jeg EPoX 8K3A+ i håp om sinnssyk overklokking... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå