Azton Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg har koblet PC til TV via en S-Video kabel, men dette gir jo bare bilde, så jeg gikk på clasern og kjøpte meg en lydkabel (med en plugg i den ene enden som passer i lydkortet, og to i den andre enden som passer i scartkontakten). Problemet er hvordan jeg skal konfigurere dette? Jeg gikk utifra at jeg skulle koble den i Line-out porten på lydkortet, men ingenting skjedde. Så koblet jeg den der så headsettet mitt er plugget i, og da kom det lyd. Hvordan aktiverer jeg line-out porten? Har rotet rundt i Play Control tingen, uten resultat. - Azton Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 "Vanlige" lydkort (og integrert lyd) pleier ikke å ha en egen linjeutgang i tillegg til høyttalerutgangene Det er høyttalerutgangene på kortet man normalt bruker ved analog kobling til TV o.l., og disse styres av lydkortets mikser. Sikker på at du ikke koblet til line-in da du ikke fikk lyd? Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Se om du finner noe som heter "Quad" oppsett på lydinstillinger. Regner med at det fikser problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå