simenss Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg prøver å lage et såkalt "download-script". Har prøvd meg litt frem med header-funksjonen, men klarer ikke å få det til uten bruk av pop-up. Det kommer også opp en sikkerhetsadvarsel i IE. Jeg har sett nettsider som har slike download-script som det ikke kommer opp sikkerhetsadversler med, eller som bruker pop-up. Noen som har et slik script jeg ser etter, eller som vet en løsning? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Popup eller link til ny side er det beste alternativet. Med servicepack 2 er det vel ganske umuig å få til nedlastning av filer uten advarsel med hader funksjonen. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Sitat Popup eller link til ny side er det beste alternativet. Hvordan benytter man seg av en link uten at brukeren forlater siden da? Altså: Når de klikker Download file kommer det en melding om at brukeren kan lagre eller åpne filen, UTEN at brukeren forlater siden med linken Download file? Skjønner? Sitat Med servicepack 2 er det vel ganske umuig å få til nedlastning av filer uten advarsel med hader funksjonen. Zedge.no har klart det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå