oc88 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har akkurat skrudd sammen ny PC i det gamle kabinettet. Problemet er at når jeg skrur på Pcen, høres det ut som normalt, men det er ikke noe liv i skjermen. Det begynner også å pipe lange pip hvert tredje sekund... Spec: Asus A8N-SLi nForce 4 Socket 939 AMB Athlon 64 3000+ Sapphire Radeon X800XL 256 MB Twinmos PC3200 512 MB DDR Maxtor Diamondmaw 10 200GB SATA Lenke til kommentar
diffe Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hmm, jeg sitter med akkurat samme problemet.. Har prøvd forskjellig i hele dag, så byttet jeg ram, og da ga pipingen seg.. men jeg har fortsatt sort skjerm.. Har du prøvd med annen ram? Lenke til kommentar
oc88 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hmm, jeg sitter med akkurat samme problemet.. Har prøvd forskjellig i hele dag, så byttet jeg ram, og da ga pipingen seg.. men jeg har fortsatt sort skjerm.. Har du prøvd med annen ram? nei, men kan prøve... tenkte kankskje det kunne være strømforsyninga, er chieftec sin, på 340 W. men har koblt ut alt av kabinettvifter, CD-rom og floppy uten resultat. Edit: Kanskje gir den for lite watt? men den burde vel kunne klare boote? Endret 21. august 2005 av oc88 Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hadde det samme problemet selv men det var pga eg ikke hadde satt den ene minnebrikken godt nok inni Lenke til kommentar
oc88 Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 hadde det samme problemet selv men det var pga eg ikke hadde satt den ene minnebrikken godt nok inni takt... bytta slot og så virka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå