Måhadetbaremåhadet Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg kom over dette skjermkortet på hardware sin anbefalte spille-maskin. Jeg synes at å avgjøre hvilket kort som er best for mine behov er vanskelig. Det er så mange ulike meninger, samt store forskjeller i pris mellom f.eks ATi og Gainward. Men dette anbefalte de, noen som har noe å si på dette? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35867 Jeg skjønner viktigheten av å ha et stabilt kort(spiller nå på et 64mb ATi mobility-kort!!! ), men vet ikke om jeg gidder å legge ut 4+K for et kort som ikke er stort/merkbart bedre enn et til 2,5-3K, når jeg nå skal bygge. Håper på tips om kort, erfaringer om dette osv. Endret 21. august 2005 av Måhadetbaremåhadet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 ja, men du må skynde deg det er på tilbud til i morgen eller noe Lenke til kommentar
Måhadetbaremåhadet Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Vil prisen stige dramatisk etter det? Og Hvilke andre kort i den prisklassen(max 3.5K) kan anbefales til spilling? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 I den prisklassen er det ikke noe annet jeg ville sett på enn akkurat det, hvis skal du kjøpe i nermeste fremtid. Prisen vil nok ikke stige veldig, men si at det koster ~400 mer imorgen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er et godt kjøp. Fullprisen vil nok gjelde i morgen (er det ikke mandag det kommer nye tilbud?). Men om noen måneder vil nok prisen nærme seg ned mot dette nivået. Men jeg hadde kjøpt kortet, om jeg skulle kjøpt skjermkort nå. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 er eni med de andre her, har du opptil 3500 å bruke nå, så kjøper du det kortet der. hvis ikke så riskierer du å måtte ut mer 3-400 kr mer eller måtte vente et par mnd'er føre du ser samme priser igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå