Ustedalen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Var oppe i fjellet i dag, og tok noen bilder. Her er tre forskjellige bilder av Hallingskarvet! Hva synes dere? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Pene bilder, veldig bra at du tar med referanser fra forgrunnen. Forskjellen i skarphet skaper fin dybde. Uheldig skeivt det øverste, men... Hvor fra / fra hvilken side er bildene tatt? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Hvor fra / fra hvilken side er bildene tatt? Bildene er tatt i Budalen, så det er siden som peker mot Hovet. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei! Tokk meg den frihet å redigere litt på det første bildet... kansje du kan sede et bilde med litt bedere oppløsning så bildet blir litt bedere? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Må si jeg likte det øverste, spesielt skjevheten (Det ser planlagt ut, noe jeg ikke kan si om lars91s redigerte versjon). Måten du skaper forgrunnen på er meget god. Et litt større bilde hadde vært fint (Gjelder alle tre bildene), så vi kunne sett ordentlig. På de to andre bildene synes jeg det blir litt for mye mose, og litt for lite landskap (Spesielt nr.3). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå