tinkamolly Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei jeg vurder å kjøpe meg ny Router.Hvilken er den beste på markedet ,Enkelt å greit Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Kjenner ikke til så mye annet enn linksys wrt54g. Grei nok router om den er den beste tviler jeg litt på, men den kan moddes om du er interessert i slik med uorginal firmware og få flere funksjoner som bare dyrere routere har Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 OT: Om du skal modde ruter så er vel asus noe av det beste^^ Finnes et forum som bare omhandler den og dens muligheter. (sette opp nettvekstdisk, koble på ekstra antenner, lcd skjermer osv...) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 er enig i linksys sine. Har mye og god erfaring med WRT54GS Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Nettvekst? hmm hvordan foregår det? Hva slags type gjødning bruker man på slikt ? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Asus sine er langt nære så proffe som linksysene Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Beste router på markedet? www.cisco.com... de har mye rart... EDIT: extrem network har også noen kraftige routere... Endret 21. august 2005 av Pondi Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Eller Linksys wrt54gx med adapter wmp54gx Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvilken prisklasse? Trådløst eller ikke? Det finnes routere fra gratis (en gammel pc med Linux eller BSD) til hundretusen Lenke til kommentar
hotjo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Sjekk tester her på hardware... http://www.hardware.no/tester/nettverk/44.html Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Asus WL-500g. Uten tvil. Og jeg har linksys wrt54g selv. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har både Asus WL-500g og linksys WRT54GS og mener fortsatt at linksysen er mye bedre. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei jeg vurder å kjøpe meg ny Router.Hvilken er den beste på markedet ,Enkelt å greit Og hva er din definisjon av best? Ingen er best i alt så det er et nokså vanskelig spørsmål du stiller, hva er viktig for deg? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg regner med han mener brukervennlighet i å sette den opp korrekt. Å da går Asusen av med seieren uten tvil. Lenke til kommentar
tinkamolly Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Jeg regner med han mener brukervennlighet i å sette den opp korrekt. Å da går Asusen av med seieren uten tvil. Hei jeg er ute etter router med sterke signal,slitt med å få gode signal på min D link 624 ,er litt mange rom her i huset med pc Lenke til kommentar
beddda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei jeg vurder å kjøpe meg ny Router.Hvilken er den beste på markedet ,Enkelt å greit Heisann! Eg har ein Linksys BEFSX41 (ikkje trådløs) som eg e kanon fornøyd med. Det e faktisk den einaste routeren eg har hatt som funke uden problem på Lyse sitt bredbåndsnett m/tv abonnement. Eg prøvde fyst ein Belkin men den leverte eg tebage igjen med ein gang. Den måtte restarta's kvert 5 min. Sjøl itte firmware oppgradering. Kjøpte så ein D-link 604 som fungerte bra ei stond. men så begyndte den og å tulla. Den fungerte bra så lenge tv tunerane ikkje va tekobla, men konka ud med jevne mellomrom så fort eg kobla de tebage igjen. Bytta den tebage igjen og kjøpte så Linksys'en som eg ikkje har hatt 1 problem med (te nå iaffal). Ein kompis som har samme ISP og linja så meg fekk og problemer med sin D-link 604 når han kobla te tv tuneren sin. Han kjøpte så den nye trådlause D-linken med gigabit switch men den takla det hellår ikkje. Alt virka heilt te han kobla te tuneren. Han prøvde 3 forskjellige før han ga opp. Går sikkert for linksys han og vil eg tippa. Ut i fra detta vil eg tørra å påstå at for oss vanlige forbrukera så e Linksys tingen. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Linksysen har meget sterke signal. 2 antenner også. Kjøp den hvis det kun er sterke signaler du vil ha. for du kan justere opp sendeeffekten drastisk med sveasoft firmware. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva med d-link 624? En bra router til en billig penge... Lenke til kommentar
tinkamolly Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hva med d-link 624? En bra router til en billig penge... Hei det er D link 624 jeg har ,den er jeg ikke fornøyd med Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei jeg vurder å kjøpe meg ny Router.Hvilken er den beste på markedet ,Enkelt å greit Beste router? Det må vel være fra Cisco, eller fra Extreme Networks. Routerne deres begynner på ca 7000-8000 kr, og er ikke akkurat beregnet for hjemmebruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå