Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste Router på markedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei jeg vurder å kjøpe meg ny Router.Hvilken er den beste på markedet ,Enkelt å greit

Heisann!

 

Eg har ein Linksys BEFSX41 (ikkje trådløs) som eg e kanon fornøyd med. Det e faktisk den einaste routeren eg har hatt som funke uden problem på Lyse sitt bredbåndsnett m/tv abonnement.

 

Eg prøvde fyst ein Belkin men den leverte eg tebage igjen med ein gang. Den måtte restarta's kvert 5 min. Sjøl itte firmware oppgradering.

Kjøpte så ein D-link 604 som fungerte bra ei stond. men så begyndte den og å tulla. Den fungerte bra så lenge tv tunerane ikkje va tekobla, men konka ud med jevne mellomrom så fort eg kobla de tebage igjen.

Bytta den tebage igjen og kjøpte så Linksys'en som eg ikkje har hatt 1 problem med (te nå iaffal).

 

Ein kompis som har samme ISP og linja så meg fekk og problemer med sin D-link 604 når han kobla te tv tuneren sin. Han kjøpte så den nye trådlause D-linken med gigabit switch men den takla det hellår ikkje. Alt virka heilt te han kobla te tuneren.

Han prøvde 3 forskjellige før han ga opp. Går sikkert for linksys han og vil eg tippa.

 

Ut i fra detta vil eg tørra å påstå at for oss vanlige forbrukera så e Linksys tingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...