VbD Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hva kan være de forskjellig tegnene på at man har flasha bios feil ? Flasha bios istad ved hjelp av Liveupdate på flash programmet til Abit. Etter restart har egentlig alt gått til helv***.. Se her .. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 det har nok godt bra, hadde det ikke gjort det ville ikke pcn virket. Tror jeg har hatt det samme problemet før, og løsningen ble da å enten slette alle partisjonene og så lage en ny eller å bruke partition magic til å lage en brukbar. Men dette hjelp vel ikke deg så mye hvis du ikke har ett sted å mellomlagre ting underveis Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 hmok.. da må jeg spørre om jeg kan låne pcen til broren min og evt lagre litt på en ekstern disk\brenne ut.. og bare kjøre full format på alle disker.. Bare det at etter litt resetting av bios og sånt nå så vil ikke maskina starte opp engang.. *prøve å få den igang* Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 dra ut kablene og la den hvile =) i verste fall skal det holde å bare repartisjonere en disk. Går ikke det er det noe rart på gang. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 jau, lurt å kanskje bare la maskina være til imorgen ellerno og da ta ut hk og teste den utenfor kabisset.. nå koker huet mitt og hvis jeg fortsetter kan det hende jeg gjør noe dumt, som å bli litt for hardhendt Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Forsøkt å slette cmos da? Kan være lurt etter oppgradering av bios Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg skulle flashe min bios på mitt gamle abit kort.. det gikk til bøtteland, da virket ingen ting, men kjøpte med nytt msi hk og det har jeg flashet 2 ganger. og virker bra.. jeg syntes det virker som enten så virker det som det skal eller så virker det ikke i hele tatt. skal du være på den sikre siden kan du kjøre det gjennom floppy Lenke til kommentar
VbD Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 hm..for jeg får ikke starta opp pcen i det hele tatt nå, diodene på hk'et lyser.. men hva med batteri kan det være en grunn til at maskin ikke slår seg på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå