Gå til innhold

Ang Flashing av bios

VbD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det har nok godt bra, hadde det ikke gjort det ville ikke pcn virket.

Tror jeg har hatt det samme problemet før, og løsningen ble da å enten slette alle partisjonene og så lage en ny eller å bruke partition magic til å lage en brukbar. Men dette hjelp vel ikke deg så mye hvis du ikke har ett sted å mellomlagre ting underveis

Lenke til kommentar

hmok.. da må jeg spørre om jeg kan låne pcen til broren min og evt lagre litt på en ekstern disk\brenne ut.. og bare kjøre full format på alle disker..

Bare det at etter litt resetting av bios og sånt nå så vil ikke maskina starte opp engang.. *prøve å få den igang*

Lenke til kommentar

jau, lurt å kanskje bare la maskina være til imorgen ellerno og da ta ut hk og teste den utenfor kabisset.. nå koker huet mitt og hvis jeg fortsetter kan det hende jeg gjør noe dumt, som å bli litt for hardhendt :)

Lenke til kommentar

jeg skulle flashe min bios på mitt gamle abit kort.. det gikk til bøtteland, da virket ingen ting, men kjøpte med nytt msi hk og det har jeg flashet 2 ganger. og virker bra..

jeg syntes det virker som enten så virker det som det skal eller så virker det ikke i hele tatt. skal du være på den sikre siden kan du kjøre det gjennom floppy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...