Datasmurf Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg har en OKI Microline 320 Elite - 9 Pin Printer. Et tannhjul har løsnet, og jeg vil gjerne komme til og fikse dette. Det er ingen skruer og skru opp, og alt er festet på en eller annen finurlig måte, jeg ikke finner ut av. Jeg har prøvd å brekke den opp, men vil helst unngå å ødelegge den. Det er i så tilfelle siste utvei... Jeg har søkt på hjemmesidene til OKI, og Google generelt, uten å finne noen løsning, så da tenkte jeg at kanskje folkene på HW-forumet visste råd. Så jeg spør dere nå... Hvordan åpner man en OKI Microline 320 Elite - 9 Pin Printer, uten å ødelegge den fullstendig? Mvh, Sjur Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fritt fra hukommelsen, da jeg har hverken printeren eller teknisk manual her hjemme : 1 - Trekk ut alle kabler. 2 - Ta ut papiret. 3 - Trekk ut hjulet som brukes til manuell papirtrekk. 4 - Løft opp fronten, og se under den etter 2-3 "hakk" 5 - Stikk en bred skrutrekker inn i det ytterste "hakket" på høyre side. 6 - Vri skrutrekkeren litt rundt, slik at du ser haken slipper. 7 - Sørg for å holde sprekken åpen. 8 - Gjenta 5-7 for hvert "hakk". 9 - Løft topp-lokket og "brett" bakover ( det er noen mothaker i bakkant ). Lokket med LED og micro-switcher er festet på tillsvarende måte, og må vippes av når lokket er tatt av. I forkant av main-boardet (som sitter på venstre side) er det en "plast-skrue" som må vris 90 grader, og kortet kan "brettes tilbake" og løftes ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Tusen takk for svar og hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå