Gunfreak Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hvite europere er vel det verste som har skjedd, ellers er vel relgion på første plass. av nyere tid er vel atombomben den værste aldrig før har man hat mulighet for å utslette det meste av liv på jorden på noen timer.. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Verste hendelsen så jord?:1.Mennesket ble til 2.USA's politikk(For dere som absolutt skal flame og si at det ikke er en hendelse: George Bush eller USA's presidenter) 3.Holocaust Top 3...=/ Historieløst, men oh well. Tror nok kriger som skjedde lenge, lenge siden var langt verre enn alt som har skjedd de siste 100 årene. Men atombombingen av Nagasaki og Hiroshima var nok noe av det jævligste mennesker har blitt utsatt for. I tillegg til Hitlers utryddelsesmetoder. Men jeg tipper på at ting som ble gjort mot fanger før i tiden var langt verre enn det Hitler fant på. 5600869[/snapback] Historieløst? Aboslutt...=) Kriger lenge siden var sikkert verre, men nå handler denne topicen om moderne tid... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tja, når europearane kom til amerika og følgene det fikk for indianerene og nyere historie. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 AIDS er CIA sin feil.. Står i rapporter, de har laget AIDS! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 AIDS er CIA sin feil..Står i rapporter, de har laget AIDS! 5614112[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 AIDS er CIA sin feil..Står i rapporter, de har laget AIDS! 5614112[/snapback] Jepps og Monaco holder på å konspirere med Kirgistan for å lage lage verdens dårligste talkshow med en lokalkjendis fra Kirgistan og Tande P fra Norge. Djiiizzz Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 AIDS er CIA sin feil..Står i rapporter, de har laget AIDS! 5614112[/snapback] :!: :!: :!: Hahe! Håper inderlig at du tuller... AIDS ble smittet til mennesket via apebitt i Afrika rundt >70-tallet tror jeg. Derfra spredte det utover hele kloden... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 AIDS er CIA sin feil..Står i rapporter, de har laget AIDS! 5614112[/snapback] Det er bare en syk teori som har blitt bortimot motbevist av mange hold, men de kunne like gjerne gjort det, for det de GJØR, er å se på sykdommer som slakter ned fattige mennesker langt borte som de ikke bryr seg om, uten å lage medisiner og slikt, men med en gang aids kom til den vestlige verden, begynte med en gang forskning for å finne medisiner. Dette er min tro, men jeg kjenner jo ikke tanker og hensikter til folk, så jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 hvite europere er vel det verste som har skjedd, Spar meg. Vi har gitt verden den mest utviklede kultur noensinne. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg må si meg uenig og mene at AIDS og sult er noe av det beste som har hent menneskeheten. Uten det hadde vel hele jorda vært utarmet og forurensa til døde innen nå. Endret 19. februar 2006 av mushi Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det værste som har skjedd på jorda: Religion Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Den største krisa for menneskeheten, på jorda, må være da de tyske vitenskapsmennene ble splittet ut til mange av de allierte landene etter at det tredje riket falt. Tenk så mye mer de kunne funnet opp hvis alle jobbet i samme forskerteam? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Oppfinnelsen av kruttet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 kruttet er egentlig en god ting, ja det førte til at det ettervært ble lettere å derpe mange, men det først til at regneter kunne ha stående hærer under sin kommando, og tok makt vekk fra aldelen, noe som ga stabile stater og som igjen førte til bedre livskvalitet for de vanlige borger Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det positive overveier ikke på langt nær det negative.. så å si at det er en god ting er er som å si at det var en god ting at Hitler drepte så mange jøder, kanskje en av de var en morder.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det verste som har skjedd uansett tid er at evolusjonen tok "oss" fra aper til dit vi er idag. Snakker om feilskjær. Å sette fingeren på en enkelt hendelse i moderne tid er veldig vanskelig. Mye som er nevnt allerede, har ikke lest gjennom alt. Men noe som jeg synes er oversett i moderne historie, er japanernes overgrep mot kinserne under den andre sino-japanske krig. Japanerne drept ca. 20,7 millioner kinsere, til sammenligning så døde rundt 1,1 millioner japanere. Mange likhetstrekk med hitler sine påfunn. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Verste hendelse noensinne? Det må være den dagen ettellerannet nek fant et gammelt folkeeventyr i en hule. Eventyret ble senere kalt "Bibelen", for de som må ha det inn med teskje Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Da Bush junior vant(les: jukset seg til) president valget... Lenke til kommentar
Decline Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 1. Da den russiske revolusjonen utviklet seg til å bygge opp en fascistisk og byråkratisk stat styrt av bolsjevik-partiet. Istedetfor å sette et eksempel for resten av verden, prøvde de å ta over resten av verden med imperialistiske metoder. 2. Nazismen og fascismen som er to fryktelige og menneskefiendtlige ideologier som er rasistiske og har diktaturet som motiv. 3. Kapitalismen som undertrykker folks frihet for å skape profitt for store flernasjonale selskaper (FNS), og samtidig er skyld i store miljøødeleggelser slik at vår fremtid herved er uklar. 4. USAs stilling som supermakt etter andre verdenskrig og verdenshegemoni etter Sovjets fall. 5. APs svik mot de norske arbeidere da de ble USAs utvidede hånd, startet antikommunismen i Norge, meldte oss inn i EØS, NATO osv. 6. At ikke RV kom inn på Stortinget ved valget Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 At det ikke ble kommunisme er vel en bra ting Svaret er nok Religion. Pga. en simpel tro, har millioner, hvis ikke milliarder blitt drept! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå