Gå til innhold

Hva er den verste hendelsen på jord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Verste hendelsen så jord?:

1.Mennesket ble til

2.USA's politikk(For dere som absolutt skal flame og si at det ikke er en hendelse: George Bush eller USA's presidenter)

3.Holocaust

Top 3...=/

Historieløst, men oh well.

Tror nok kriger som skjedde lenge, lenge siden var langt verre enn alt som har skjedd de siste 100 årene. Men atombombingen av Nagasaki og Hiroshima var nok noe av det jævligste mennesker har blitt utsatt for. I tillegg til Hitlers utryddelsesmetoder. Men jeg tipper på at ting som ble gjort mot fanger før i tiden var langt verre enn det Hitler fant på.

5600869[/snapback]

Historieløst? Aboslutt...=)

Kriger lenge siden var sikkert verre, men nå handler denne topicen om moderne tid...

Lenke til kommentar
AIDS er CIA sin feil..

Står i rapporter, de har laget AIDS!

5614112[/snapback]

Det er bare en syk teori som har blitt bortimot motbevist av mange hold, men de kunne like gjerne gjort det, for det de GJØR, er å se på sykdommer som slakter ned fattige mennesker langt borte som de ikke bryr seg om, uten å lage medisiner og slikt, men med en gang aids kom til den vestlige verden, begynte med en gang forskning for å finne medisiner.

Dette er min tro, men jeg kjenner jo ikke tanker og hensikter til folk, så jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar

kruttet er egentlig en god ting, ja det førte til at det ettervært ble lettere å derpe mange, men det først til at regneter kunne ha stående hærer under sin kommando, og tok makt vekk fra aldelen, noe som ga stabile stater og som igjen førte til bedre livskvalitet for de vanlige borger

Lenke til kommentar

Det verste som har skjedd uansett tid er at evolusjonen tok "oss" fra aper til dit vi er idag. Snakker om feilskjær.

Å sette fingeren på en enkelt hendelse i moderne tid er veldig vanskelig. Mye som er nevnt allerede, har ikke lest gjennom alt. Men noe som jeg synes er oversett i moderne historie, er japanernes overgrep mot kinserne under den andre sino-japanske krig. Japanerne drept ca. 20,7 millioner kinsere, til sammenligning så døde rundt 1,1 millioner japanere. Mange likhetstrekk med hitler sine påfunn.

Lenke til kommentar

1. Da den russiske revolusjonen utviklet seg til å bygge opp en fascistisk og byråkratisk stat styrt av bolsjevik-partiet. Istedetfor å sette et eksempel for resten av verden, prøvde de å ta over resten av verden med imperialistiske metoder.

2. Nazismen og fascismen som er to fryktelige og menneskefiendtlige ideologier som er rasistiske og har diktaturet som motiv.

3. Kapitalismen som undertrykker folks frihet for å skape profitt for store flernasjonale selskaper (FNS), og samtidig er skyld i store miljøødeleggelser slik at vår fremtid herved er uklar.

4. USAs stilling som supermakt etter andre verdenskrig og verdenshegemoni etter Sovjets fall.

5. APs svik mot de norske arbeidere da de ble USAs utvidede hånd, startet antikommunismen i Norge, meldte oss inn i EØS, NATO osv.

6. At ikke RV kom inn på Stortinget ved valget :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...