Sweet Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 heisann sitter og går gjennom samlinga mi av nightwish her... og hittil har jeg funnet 7 cd'r som jeg VET er ute lissom... er det noen som har en komplett liste over alle singler og cd'r som er sleppt av nightwish? Mvh og takk Sweet™ Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 To linker.. En fordi jeg er litt slem: http://www.justfuckinggoogleit.com/ Og en fordi jeg er litt snill også: Discography - Nightwish [allmusic.com] Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) to svar : 1: jeg syns det der er helt unødvendig og linke sånn "justfuckinggoogleit", fordi jeg hadde ikke spørt hvis jeg ikke hadde googla først!!!!! 2: de der har jeg, + den er ikke komplett, jeg skulle ha liste over ALLE cd'r og singler.. det var bare hoved albumene der. Endret 21. august 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) to svar : 1: jeg syns det der er helt unødvendig og linke sånn "justfuckinggoogleit", fordi jeg hadde ikke spørt hvis jeg ikke hadde googla først!!!!! 2: de der har jeg, + den er ikke komplett, jeg skulle ha liste over ALLE cd'r og singler.. det var bare hoved albumene der. Hadde du giddet å sett litt nærmere på linken jeg ga deg ville du sett at man kan velge å få en oversikt over "Compilations" og "Singles & EP's" ved å klikke på linkene i arkfanen over albumlisten. For å gjøre det veldig enkelt så tar jeg med linkene her: Nightwish - Compilations [allmusic.com] Nightwish - Singles & EP's [allmusic.com] Fornøyd? Og ja, jeg vet jeg var litt frekk, men det er ærlig talt ikke så veldig vanskelig å finne diskografier (med singler og hele røkla) til såpasse kjente band som Nightwish, så jeg stiller meg litt tvilende til at innsatsen din var 100% helhjertet.. Edit: Du skal riktignok ha et stort pluss for god musikksmak! Endret 21. august 2005 av Winged Monkey Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 2: de der har jeg, + den er ikke komplett, jeg skulle ha liste over ALLE cd'r og singler.. det var bare hoved albumene der. Det burde jo stå på hjemmesida dems, egentlig..? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jepp! Album Singler Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 to svar : 1: jeg syns det der er helt unødvendig og linke sånn "justfuckinggoogleit", fordi jeg hadde ikke spørt hvis jeg ikke hadde googla først!!!!! 2: de der har jeg, + den er ikke komplett, jeg skulle ha liste over ALLE cd'r og singler.. det var bare hoved albumene der. Du trenger jo ikke å bli så sint på han, helt riktig å si det som han sa når det første søketreffet på "nightwish discography" gir det du søker etter. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 ja greit nok, overreagerte kanskje en del, men jeg ser det svaret komme ganske ofte serru, og det er ikke ALLE folk som har like peil på googling som dere vettu Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 jo og forresten, takk til dere som fant listene forresten.... og til winged monkey for musikksmak + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå