MoNoXiDe Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har pr idag et Gainward GF6800LE. Har kjøpt meg en Aopen barebone som jeg har lyst å kunne bruke til en normal game'ing pc også. Så det jeg lurte på om det finnes passiv kjølte/veldig stille skjermkort som kan brukes i en Barebone, og har tilsvarende eller høyere ytelse enn et GF 6800LE kort? På forhånd takk. Lenke til kommentar
tfheen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du har ihvertfall 6600GT-baserte kort som er hakket mindre vasse. Se f.eks Gigabyte GeForce 6600 256MB Turbo. Ut fra erfaringen som er oppgitt på det så virker det som at det kan være litt trangt å få inn i en SFF-boks, men litt modding evt å kjøre uten lokk løser det. - tfheen Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Du tror det vil gå greit å kjøre BF2 og CS SOurce greit¨på dette kortet? Lenke til kommentar
tfheen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har ikke prøvd det selv (jeg holder på å bygge meg et system rundt et 6600GT selv), men ut fra andres erfaringer rundt på nettet så ser det ut til å kunne snurre helt greit. Ikke fantastisk kjapt og med max AA og AF, men nok til at det ser fint ut og er fint spillbart. - tfheen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå