Dragon Hunter Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 En god historie er bare til det positive i et spill. Her sier vel emnefeltet det meste. De spillene som har best historie: Gothic-spillene Mafia Max Payne Dune-spillene Abe's Oddysey King's Quest 6 C&C: Red Alert Monkey Island 3 Og de med verst historie er: Alle GTA-spillene, med unntak av San andreas (spillene er bra, men historien er forjævlig). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Max Payne ja Liker Splinter Cell spilla også jeg Half Life 1 og 2 verst: CS Endret 21. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Final Fantasy serien scorer alltid høyt. Postal har en av de tynneste historiene jeg vet om. "Get milk". "Kill all hostiles" etc. Skal man ha dårligere så må man over på gamle platform spill. noe ala "Shoot all bubbles". Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Zelda: Ocarina of Time er vel ganske høyt opp, sammen med Max Payne og Call of Duty. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Beste: Zelda: Ocarina of Time GuildWars sin historie synes jeg er ganske bra Verste: hm, kommer ikke på noen atm. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Mafia er det spillet med aller best historie. Etter det må jeg si Medal of honor Pacific Assualt Vers: kommer ikke på noen spes nå Call of Duty kan du ikke sammeligne med en god historie en gang. bra spill da Endret 21. august 2005 av espinos Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Alltid like artig å se hva for noe slags møl av en historie folket i Red Storm klarer å komme opp med hver gang de utgir et nytt Rainbow 6 spill. Virker som om de har brukt INCREDIBLE GOOD STORIES GENERATOR v.6. "The Presidents daughter and/or son has been kidnapped by some evil caribbean and/or Russian mafia. The Rainbow 6 ultimate warriors must hunt down the perpetuators." Beste historie fra min side må vel være.. God of War. Spennende og veldig orginal skiller den seg ut fra alle de andre makkverkene det finnes der ute. Selv synes jeg at Mafia historien, dog bra, er uorginal og uinspirerende. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Så lenge folk ikkje klarer å begrunne svara sine så vert dette ein telletråd. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg