DestructO Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei! Kjøpte en i9300 for 1 mnd ti sia, har ikke hatt noen problemer intil for et par dager sia da den begynte å hakke når jeg skulle se dvd... både lyd og bilde hakka fulstendig... Så jeg la den ifra meg og tenkte ikke mer på det, men i går begynte den å gjøre det samma når jeg prøver å ta noen "spells" i wow... den er helt ubrukelig til å se dvd og til å spille wow på nå.... men ellers funker den helt topp.... Hva kan være galt? plz HJELP! Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 hjelp plz Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Prøv å snakke med kundesupport. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dette lukter det tung infisering av spyware av... prøv en omgang med Ad-Aware, om det ikke funker kan du prøve en kaldstart, altså formatere disken og installere OS/programvare på nytt. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Dette lukter det tung infisering av spyware av... prøv en omgang med Ad-Aware, om det ikke funker kan du prøve en kaldstart, altså formatere disken og installere OS/programvare på nytt. ok skal prøve med ad-aware først ihvertfall! =) ikke noen mulighet at det er hakk i disken ? :S Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 fysisk skade på disken tror jeg ville skapt større problemer enn redusert ytelse... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Formatere og legge inn Windows med nødvendige drivere... Endret 21. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Formatere og legge inn Windows med nødvendige drivere... jeg gjentar: om det ikke funker kan du prøve en kaldstart, altså formatere disken og installere OS/programvare på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå