random_wannabe Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei. Jeg får ikke til å innstalere Windows XP Pro. Grunnen er at jeg har Windows XP Home innstalert med Service Pack 2, og da går det visst ikke ann siden den er nyere. Jeg kan bare boote med Home, derfor må jeg innstalere Pro etter det. Men da lurte jeg på åssen det går ann å innstalere pro, selvom home er nyere? Hvis denne posten ikke er så detaljert som den burde være, si ifra! -Lilleslem Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis du ikke er en avansert bruker, trenger du ikke xp pro. Det holder fint med home. For å legge inn pro, må du formattere/ slette harddisken først. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ja, men da får jeg ikke boota opp fra pro cd'en. Så da lurte jeg på om det var mulig å få min Service Pack 2 ned til SP1? Eller er det noen annen måte? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du kan ikke "få Service Pack 2 ned til SP1". Men hvis du avinstallerer SP2, så får du kanskje til å boote med CDen din? Det kan du gjøre i Legg til/Fjern programmer i Kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Boot av cd har ingenting med nåværende operativsystem å gjøre. Sikker på at den cd`n er bootbar? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Ellers så kan du prøve med oppstarts disketter, det funker alltid. Her får du det både til home og pro Edit: Hvis du har diskett stasjon. Endret 21. august 2005 av Manx Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Boot av cd har ingenting med nåværende operativsystem å gjøre.Sikker på at den cd`n er bootbar? Det er det jeg mener, cd'en er av annen type så jeg kan ikke boote den, det er det jeg har ment hele tiden Endret 21. august 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hadde en anelse om det. Intet problem å lage bootbar cd med et brennerprogram, men hvorfor ikke bare beholde home? Spesielt hvis det er en lovlig versjon. Edit: Slett et par ord du skrev der, så slipper vi at tråden blir stengt Endret 21. august 2005 av gauters Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dersom du skal ha SP2 lasta ned fra windowsupdate.com kan du slite bigtime! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå