Kebab GUD Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 har noen her opplevd at WinXP har nektet å bli instalert på store disker? prøvde å instalere XP på 2 forskjellige 200giger .. men den "nektet" dvs hang seg i oppstart.. mens når jeg prøvde med en gammel 10gig så gikk det fint.. begge 200gigne er uten feil.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er det sata-disker? Isåfall trenger du drivere. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 I tillegg må du installere Windows med en CD som er integrert med SP2. Disker over 137 GB vil ellers ikke bli gjenkjent. Lykke til! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Gammel PC? Kanskje BIOS har en grense. Finner du disken i BIOS? Hvis man trenger driver til SATA så finner man ikke noen disk. Hvis man ikke har SP1/SP2 så blir vel disken funnet, men da begrenset til 137GB. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 I tillegg må du installere Windows med en CD som er integrert med SP2. Disker over 137 GB vil ellers ikke bli gjenkjent. Lykke til! nesten riktig, det er sp1(a?) som er kravet for STOOOORE disker... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 jeg mener å huske av Windows ser kun en del av hardisken inntill du innstalerer driver(e) til hardisken(e). Windows vil da se hele størelsen til hardisken. (mener å huske at det har vært slik når jeg selv har innstalert selv på store disketter på pre-sp1-os) Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 microsoft har (hadde) vel en KBetellerannet for å fikse på dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå