riktig Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg bare lurer på en liten ting. Av og til når jeg restarter maskinene slår diskene seg av. Det låter som når man slår av pc'n skikkelig, men vifter og alt annet går. Så booter den, og diskene starter igjen. Hva forårsaker dette? Begge diskene er WD 200GB, annet av relevant hardware er Pentium 4 2Ghz, MSI 845 pro2 hovedkort, 768MB ram, samt 300W strømforsyning. Dette er egentlig ikke et problem, men litt merkelig. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Kanskje det er noe i BIOS som gjør dette, det er jo mulig på enkelte modeller å få viftene til å gå en liten stund etter at resten av systemet er slått av Grattla med 1234 post btw Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Men det pleier jo ikke å gjøre det. Og dette skjer bare av og til. Syns det er litt snodig. Takkur Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Snodig, det samme skjer hos meg på min WD 200. Er ikke noe problem egentlig hos meg heller, siden dataen er på 24/7. Men har aldri hendt med min Samsung Spinpoint 250. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå