IBalic Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hei! Når jeg importering sanger inn til gtkpod er det hver gang en del sanger jeg ikke får med. Feilmeldingen som oppstår er som dette: "Import of '/mnt/200_gig/dc++/Nirvana/MTV Unplugged in New York/11 Oh, Me.m4a' failed: m4a/m4p/m4b not supported without the mp4v2 library. You must compile the gtkpod source together with the mp4v2 library." Jeg skjønner hva som står i feilmeldingen, men jeg har hatt problemer med å få tak i mp4v2 library. Noen som kan forklare meg relativt detaljert hvordan jeg skal kompilere gtkpod sammen med mp4v2 library? Da jeg er nybegynner i Linux ville jeg være svært takknemmelig for det. Endret 21. august 2005 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Distro? Burde kanskje endre tittel i og med at det har med .m4a å gjere? Endret 21. august 2005 av objorkum Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ubuntu. Tittel endret Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Kva er eigentleg m4a? Får du spelt dei av i div program? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 m4a er det samme som aac ttbomk Lenke til kommentar
xeon Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 http://www.audiocoding.com/modules/wiki/?page=mp4 <-- forøvrig dette du skal ha tak i enten faad2 eller faac du skal ha så vidt jeg vet -- i hvert fall det jeg bruker til avspilling av aac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå