dinosauren Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg har fått meg ny di-624+ trådløs d-link router og lurer hvilke saker jeg må gjøre når jeg har koblet den til for at internett skal funke? jeg har også kjøpt usb adapter dwl-g122 d-link som skal være mottakeren får signalene i min bærbare maskim. samtidig vil jeg også ha internett på den stasjonære også. Hvilke instillinger må jeg skifte\foreta når jeg har koblet til den nye routeren? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 du må restarte maskinen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 er det router i modemet? hvis ja koble en kabel fra modem til switchdelen i switchen og skru på wirelessfunksjonen og konfigurer det og dongelen. Hvis det ikke er det så kobler du inn i porten merket dsl og så konfigurerer routeren til å route og wirelessdelen. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 hvor å gjøre det enkelt må jeg gjøre noen som helst endringer\innstillinger når jeg bytter router? Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 er det noen som kanhjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Spørs hvilken leverandør (ISP) du har. Les i brukermanualen hvordan du setter det opp. Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 jeg har nexgentel!!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå