capy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Holder på å teste sikkerheten på det trådløse nettet mitt. til det bruker jeg Kismet, airodump og aircracker gjennom linux. alt er oppe å går, men siden det er en 128 bits kode jeg skal cracke, trenger jeg ganske mange IVs (pakker med "interessant" innhold). Er det noe jeg kan gjøre for å få speede opp IVs'ene? noe jeg bør sende over nettet for å få ting til å gå fortere? Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) en annen ting. i airocrack brukte jeg komandoen -n 128. dette for at koden er 128bits. er det feil? edit: lurte på dette siden jeg fant en kode, men den stemmer ikke. det er vel ikke noe som skal gjøres etter aircrack vel? Endret 21. august 2005 av capy Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg skal innrømme at jeg ikke er en spesialist på trådløse sikkerhetsprotokoller, men jeg tror det eneste som skal speede opp crackingen er at nettet går på maks overføringskapasitet hele tiden, sli kat du får maksimalt antall pakker å crunche. Anntar dette da er 128bit WEP? for WPA tror jeg du kan sitte leeeeenge å prøve deg på uten å komme gjennom, pga. re-key'ing i WPA. -Stigma Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 jupp 128bit WEP. trenger 1-2mill IVs. ligger nå på 39000 etter 1 time med airodump. dette kommer til å ta tid:) hehe, skulle heller satt wep til 64bit bare for testingen, menmen. får se om jeg gidder å la den gå så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå