arnizzz Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Heisann. Hvordan blir det hvis jeg kjører 2 front, 1 center og 1 sub? Er det slik at lyden som skal være bak bare forsvinner? Slik at for å få med all lyd så må jeg enten kjøre stereo eller full 5.1? Det samme spørsmålet gjelder vel om jeg skal kjøre 2.1. Om jeg får en egen basskanal eller om jeg bare må kjøre stereo her også? Evt går det ann å stille inn recieveren til å spille 2.1, 3.0, 3.1, osv? Ser lite vits i å kjøpe center hvis man ikke har bakhøytallere da? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 er vel slik at fronthøytalere er først på lista så får man heller bruke noen gamle høytalere bak man har liggende. Så er det bakhøytalere, deretter center og til slutt sub for å gi mer punch. Men det er meg da :/ jeg er ingen musikkekspert Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis du ikke har med bakhøyttalere i oppsettet til receiveren vil lyden bli rutet til fronthøyttalerne. Det er altså ikke noe problem å kjøre 5.1 uten bakhøyttalere. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Hvis du ikke har med bakhøyttalere i oppsettet til receiveren vil lyden bli rutet til fronthøyttalerne. Det er altså ikke noe problem å kjøre 5.1 uten bakhøyttalere. aah. Takker. Det var dette jeg håpet Så reciveren oppdager automatisk hva som er til stede? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Nei, det må du velge selv i oppsettet til receiveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå