834HF42F242 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre dette. Det man velger i rullegardin 1, skal bestemme hvilke alternativer man får i rullegardin 2. Si at rullegardin 1 er slik: <option>Europa</option> <option>Asia</option> <option>Afrika</option> Om man da velger Asia i rullegardin 1, skal disse valgene komm i rullegardin 2: <option>Japan</option> <option>India</option> <option>Thailand</option> Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis det skal komme automatisk må det no' JS til. Men hvis du første velger verdensdel, klikker på en knapp, kommer til ny side hvor du velger land, kan du gjøre det med PHP... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Skriv nå heller "server script". Jeg bruker ikke PHP, men ASP. Takker forøvrig for svar... Må nok finne en annen løsning da. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 All dynamikk hvor det skjer noe på siden etter at den er lastet må nok gjøres med JavaScript. Det eneste serverside-skripts kan gjøre er å lage siden dynamisk i det den lastes, men det mister makten så fort den er ferdig lastet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå