Flakkmeister Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Når jeg f. eks spiller AOE2 i Windows 98 kjører jeg 1280*1024 i 100Hz, men når jeg skal spille det samme i XP Pro så kjører den bare på 75 Hz! Dette er bare på AOE2 og GTA2, og ikke f.eks Max Payne! Hvorfor? Har lett etter nye drivere til skjermen (Fujitsu-Siemens 19T2 19") men har ikke lykkes. Skjermen kjøres på Plug & Play drivere på begge OS. Noen som vet hva det er, eller har samme problemet? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
RPA Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Gåt til Displaysettings-Advanced->Monitor og trykk bort haken ved : "Hide modes that this monitor can't display" Hvis det ikke hjelper så velg "plug and play" som driver. Da får du det mye artigere :smile: Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Dette er en bug i winxp.. Last ned programmet her http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/ Dette vil ordne problemet ditt Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Nå er allt i orden! Takk for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå