Wild Berries Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei alle sammen, jeg var så heldig å lese en annen forumsbruker sitt oppsett anngående dette Kabinettet : http://www.chieftec.de/?page=products_show...d=1&language=uk Lurte på om det var eller er noen som har erfaring med disse ? Jeg lurer også på hvordan man fester kablene til HD`ene ? Siden HD`ene blir festet "feil" vei ?, vil ikke de (kablene) komme i konflikt med døren ? Går med byggeplaner på ny PC`e og vil denne gangen ha ett bedre kabinett med bedre mulighet for kjøling. Og det har dette kabinettet helt klart. Så kom med innspill er Dere greie. Takk på forhånd. MvH W_B Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 har midi utgaven nå og har ingen problemer med kabler som kmmer i veien for døra. men kan være lurt med vinkla s-ata kabel. eneste negative jeg kan si er at det kan være litt tungt, om du flytter en del på dt men det problemet har jeg ikke vært borti. bra kjørlig om du legger litt penger i cpu kjørler og vifter;) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 en venn av meg har ett sånnt og han har ikke noe problem med det, men som elronx sier det er nok lurt med vinkla s-ata kabel. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Jeg har også midi utgaven. Vinklet s-ata strømkabler er med på mitt ihvertfall, kjører ene harddisken med rett s-ata tilkobling og kommer faktisk borti døren men ikke sånn at det blir prob, skal kjøpe vinklet nå.. Kjøpte mitt selv pga kjølemulighetene som er ganske bra, og strømforsyningene som følger med (om det er med i det du skal kjøpe) fra chieftec er av bra kvalitet og stille (120mm vifte).. På mitt er det med 400w strømforsyning.. Endret 23. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
KeyStroke Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei alle sammen, jeg var så heldig å lese en annen forumsbruker sitt oppsett anngående dette Kabinettet : http://www.chieftec.de/?page=products_show...d=1&language=uk Lurte på om det var eller er noen som har erfaring med disse ? Jeg lurer også på hvordan man fester kablene til HD`ene ? Siden HD`ene blir festet "feil" vei ?, vil ikke de (kablene) komme i konflikt med døren ? Går med byggeplaner på ny PC`e og vil denne gangen ha ett bedre kabinett med bedre mulighet for kjøling. Og det har dette kabinettet helt klart. Så kom med innspill er Dere greie. Takk på forhånd. MvH W_B Har 4 disker i mitt (big tower versjon), ikke noe problem med kabler. Har satt i 2 vifter i side døra. og en på andre sida, + støv filtere. Har også montert støvfilter på den lange grillen ved diskene (tok et for 120mm vifte og delte i to som jeg festa med tape, ikke så fancy med gjør nytte). Filterne kjøpte jeg hos microplex, fikk ikke tak i dem som chieftech har her i Norge :/ Viftene jeg bruker er ZALMAN ZM F2 PÅ andre siden har jeg også satt in en vifte + støv filtere. Også en extra 120mm vifte bak i kassa. Filterne jeg kjøpte hos microplex tåler ikke all verden når du skrur på plass festene så ikke dra til for mye kan fort sprekke plastikken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå