synsing Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvordan skriver jeg « + » uten å bruke ALT + 0171 og ALT + 0187 på tastaturet? Er det mulig? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg sjønner egentlig ikke helt hva du spør etter.. Men "Start->Kjør->charmap". Der får du opp mange tegn du kan velge med bare musa. EDIT: Nå sjønner jeg var du spurte om, og jeg vet ikke om noen annen måte. Utenom det jeg skrev over Endret 21. august 2005 av rob|n Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Han lurer på om det er mulig å skrive tegnene « og » uten å benytte seg av charmap eller ALT + Numpad-kodene. Dette lurer forsåvidt jeg også på. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Bruker dere det så ofte at det er vanskelig å huske eller tidskrevende å skrive, da? Her sitter num-kodene for disse to tegnene i hendene, ikke hodet. Som svar på spørsmålet: Ikke så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ja, jeg bruker dem skikkelig knallofte. Jeg har imidlertid funnet ut at Copy-paste (med tegnene på klippebordet) går raskt. Men det ER en måte å skrive dem på! Jeg bare VET det! Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 I OpenOffice kommer disse tegnene i stedet for anførselstegn når man bruker shift + 2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå