Vo0do0 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Som sagt, PS3 kommer ut i slutten av 2006, da XBOX 360 har vært LEEENGE på markedet! På toppen av det hele så er det sånn at på den dagen PS3 lanseres, så kommer Halo3 ut!!! AKKURAT på samme dag! Dette vil da stoppe en god del av salget til PS3! Men tenk dere da, PS3 består av 7( ja jeg tuller ikke!) prossesorer med 3.2 Ghz VÆR SEG!!! det blir 3.2 ganger 7 = 22,4 Ghz TILSAMMEN!!!! det er gaaaanske mye arbeidskraft dere! I forhold til XBOX som bare har da 3 prosessorer på 3.2 GHz vær seg som bli 9.6 Ghz! Altså, 9.6 Ghz er ikke lite! Men i forhold til PS3 så kunne det jo vært litt mer.. Men da er det to ting:1. har de virkelig bruk for all denne krafta?? altså, selv har jeg en AMD Athlon 3500+ på 2.2 Ghz, å denne greier fint å kjøre alle de spillene jeg har prøvd (bland annet CSS, FarCry, WarCraft Frozen Throne, BF2) 2. det vil vel bli ganske stort tap i kommunikasjonen på disse prossesorene! For noen par år siden var det sånn at hvis to prossesorer ardbeidet sammen, mistet de (tilsammen) 70% av arbeidskrafta deres! Men det har vel utviklet seg ganske kraftig til i dag! Men tap vil det alltid være! Personlig så skal jeg satse på PS3 hvis jeg har råd! Dette kommer til å koste flesk! Men det er sagt at Grafikken på disse maskinene vil omtrent være den samme... utrolig nok... JEG GLEDER MEG!! er alt jeg sier. Tror kanskje gutten her har godt av å lese litt før han poster?? Andak, det er ikkje slik det fungerer med multikjerne-prosessorer. Som du selv sier "Google er din venn" Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Og hvordan vil Halo 3 stoppe salget til PS3 ? De som kjøper Playstation er ikke akkurat Halo spillere. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 PS3 består av 7( ja jeg tuller ikke!) prossesorer med 3.2 Ghz VÆR SEG!!! det blir 3.2 ganger 7 = 22,4 Ghz TILSAMMEN!!!! det er gaaaanske mye arbeidskraft dere! I forhold til XBOX som bare har da 3 prosessorer på 3.2 GHz vær seg som bli 9.6 Ghz! Altså, 9.6 Ghz er ikke lite! Men i forhold til PS3 så kunne det jo vært litt mer.. :!: Det er syv cores i prosessoren, syv i en løsning tror jeg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Og hvordan vil Halo 3 stoppe salget til PS3 ? De som kjøper Playstation er ikke akkurat Halo spillere. jeg vil ikke si det akkurat, selv om jeg bare har PS2, så har jeg runda halo: combat evolved 2 ganger (på pc). faen så kjipt at halo bruker 100 år på å komme på pc.. men nå skal jeg sansynligvis ha en 360 når den blir lansert, fordi det er flere spill til den som jeg har veldig lyst på, som forca og test drive. mene jeg kjøper garantert PS3 når den kommer også, prisen blir derimot litt mer avgjørende der for om jeg kjøper den på lanseringsdatoen, eller om jeg venter på et bra tilbud. er nemlig redd for en prislapp på ~5k. ikke at det egetlig er så dyrt med tanke på teknologien, mene sammenligna med 360, så blir det for dyrt Endret 29. august 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå