g-rå9mo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 når jeg mottar fx en sang fra en kontakt i MSN blir den slettet i det jeg trykker på den, det kommer opp en sp2 melding om hvor skadeli denne filen er osv osv.. hvordan fjerner jeg dette?? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dette er pga den idiotiske barnesikringen i MSN. Det du må gjøre er å gå til der du lagret filen og åpne den. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 En sikker måte å unngå dette problemet på er også å pakke filene med zip eller rar. MSNs såkalte barnesikring liker blant annet ikke exe filer Lenke til kommentar
g-rå9mo Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 ingen måte å ta tak i denne sikringen å rive ut innvollene gjennom anale innganger å granske dem med høytrykkspyler?? bare for å få den bort??? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Kan vel bere laste ned mess-patch. www.mess.be Og med den patchen endre msn til det mykje beidre og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå