CoCaX Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg har alltid lurt på hvilke skjermkort som er best ATI elle Nvidia, jeg har hørt at folk har hatt problemer med ATI, håper dere kan si deres mening og Hvorfor dere mener det??? Håper på bra svar Endret 21. august 2005 av CoCaX Lenke til kommentar
Launch Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 ATI folket hadde problemer før hovedsaklig pga dårlige drivere som skjeldent ble oppdatert, det har forbedret seg veldig mye nå. ATI og Nvidia har begge sine sterke og svake sider, det er mange tråder om dette allerede. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Du kan ikke sammenligne produsentene på generelt grunnlag. Hvis du tar utgangspunkt i konkrete grafikkprosessore fra de to så blir nok diskusjonen mer objektiv. Endret 21. august 2005 av stian-hg Lenke til kommentar
HKS Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slike tråder blir det bare bråk av uansett! Begge produsentene har sine svake sider... High-end dominerer nVidia per dags dato, ellers vil jeg si at det er ganske jevnt mellom med! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hva som er best er vanskelig å svare på, det er avhengig av hvilken prisklasse man ønsker seg. Det beste skjermkortet er ikke nødvendigvis det dyreste eller det som yter best i 3dmark 05, det spørs jo hva man skal bruke maskinen til. I ren ytelse, er det 7800GTX fra Nvidia som er best for tiden, men det kan jo endre seg om en måned eller to. Les gjennom skjermkorttester, og så er det bare til å vurdere hva som passer ditt bruk best i forhold til pris og ytelse. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 det her blir jo akkurat det samme som Intel vs AMD, noe vi ikke skal ha noe av på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå