VbD Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg har alltid hatt håp om at i Norge så kunne vi fått tilgang til FOX & ABC i USA, for det er der alle konge seriene går. Noen som har formening om at det er noen som tilbyr dette? Etter det jeg tror ville som feks UPC, canal digital tjent mye hvis de hadde fått inn disse kanalene. Men det er vel kanskje noe med regler i USA som sier at de kanalene er US only ellernoe... ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Aner ikke. Men håper de kommer! Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 mm Er vel det som er grunnen til mye pirat nedlasting, at vi her i Norge, eller generelt de som må vente nesten 1 år før serier kommer på sendinger i sitt eget land. Gjelder jo også filmer på kino det.. En litt mer fortgang i slike ting tror jeg ville fått de som laster ned til å se mer på sendingene på tv, kanskje ikke nedlastningene ville gått så veldig ned men seer tallene ville nok gått opp. For det er jo bedre å se de på tv'en Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Selv om vi kunne sett ABC, FOX, UPS , osv så ligger vi 6-9 timer foran USA. så da måtte sendingene bli sendt 1 dag etter eller 6-9 timer før. men for noen er det kansje greit å se morgen sendigene kl 6 om ettermiddagen. men jeg er enig at det hadde vært fint å få inn Amerikanske tv kanaler her i Norge. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Det har du rett i.. Men kanskje det hadde vært noen mulighet for delay programmering ellerno, at feks de som tilbyr kanalene (canal digital som eks) gjør slik at de sendes i normal og til rett tid her i norge... Hvis det i det hele tatt er mulig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Etter hvert som gode harddiskopptagere gjør sitt inntog i de tusen hjem, vil ikke verken amerikanske sendetider eller reklamemengder utgjøre et særlig problem. Det går mye artig på amerikansk TV; programmer jeg gjerne skulle sett uten å ty til nedlasting eller å måtte vente på norsk lansering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå