Andie Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Fikk en stein fra bilen foran i lykta mi på vei til jobb idag. Glasset til lykta ble helt knust. Må jeg bytte ut hele lykta, eller er det noen som kan bytte bare glasset ? F.eks. Hellanor.. ? Det er snakk om lykta til en Golf 4 Endret 21. august 2005 av Andie Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg TROR hele lykta må byttes.. Ser vel det på lykta, om det ser ut som om den kan taes av? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Fikk en stein fra bilen foran i lykta mi på vei til jobb idag. Glasset til lykta ble helt knust. Må jeg bytte ut hele lykta, eller er det noen som kan bytte bare glasset ? F.eks. Hellanor.. ? Det er snakk om lykta til en Golf 4 Uansett burde det være en grei sak å få dette hos en høgger. T'Weed Lenke til kommentar
pian Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Burde du kunne få hos høgger ja, anbefaler vel uansett å bytte hele lykta for å unngå rust seinere... vær obs på at lykta må justeres for å bli godkjent da. det gjør de for en liten sum på ditt nærmeste verksted. Lenke til kommentar
Andie Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Yupp. Var bare noen på jobb som hadde fått bytta bare glasset, og det hadde visst funka fint, men ei lykt til hugger'n må være greit å oppdrive ja. takker for svar Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) sett bort jobben til noen som kan! du KAN demontere/montere ny lykt uten å demontere fangeren, men det er ikke å anbefale med mindre du er glad i riper og sår i lakken! .... og fangeren ække spesiellt grei å få av uten videre.. Endret 22. august 2005 av mariuski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå