Gå til innhold

trenger nytt maxi tower og psu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, var vel 18 kilo med esken. Men blir en del tyngre når du har fått i alle delene. Har ikke veid mitt etter jeg ble ferdig i går...men med 550W Thermaltake PSU, 6 disker, 2 stk. dvd/cd-brennere osv. ble det ikke lett. Men er så stille og godt å jobbe med at jeg bryr meg ikke. Er bare noen centimeter bredere og høyere enn Chieftec kabinettet jeg hadde (dog ganske mye dypere) allikevel. Er jo bare helt utrolig å jobbe i...

Lenke til kommentar

Har et CM Stacker kabinett selv..verdens beste kabinett! :love: (min erfaring)...

(Klikk her, så kan du se hvordan stackeren min blir till :D:roll: )

Når jeg var i prosessen med å bestille *alt* som jeg skulle bestille(fra microplex)..

så så jeg at det var over 36kg jeg bestilte for :innocent: ...pictest1.jpg

btw kabinettet er ikke no særlig tungt til å være bigtower! :thumbup:(spørs på hvor "fysisk" du er da ;) )

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Så det cm stacker er ikke så tung som alle vil ha det til?

Har du noen mål og slikt på det? Må nesten ha det for å se om jeg får plass til det...

Stacker er ikke så veeldig tungt nei..finnes endel lettere bigtower for å si det sånn...

hvis du klikker her så kan du se mål osv...

Lenke til kommentar
Det er jo bare et par centimeter over et midi tower da..så regner med at jeg får plass...Men er det noen steder å gjemme kablene i det kabinettet da?

Det er sånn ca 7cm høyere enn midi kabinett....

Du kan gjemme kabler flere steder...in hvedsiden av 4-3modulen(altså der hardiskene går),

Bak hovedkort-brettet...

Inn på siden der alle 5.25 er ramsa opp..

inne i PSU "boksen"

og langs toppen/bunnen...

altså flere steder å gjemmekablene.

Ypperlig kabinett!! :thumbup::D

Lenke til kommentar
Det er jo bare et par centimeter over et midi tower da..så regner med at jeg får plass...Men er det noen steder å gjemme kablene i det kabinettet da?

Det er sånn ca 7cm høyere enn midi kabinett....

Du kan gjemme kabler flere steder...in hvedsiden av 4-3modulen(altså der hardiskene går),

Bak hovedkort-brettet...

Inn på siden der alle 5.25 er ramsa opp..

inne i PSU "boksen"

og langs toppen/bunnen...

altså flere steder å gjemmekablene.

Ypperlig kabinett!! :thumbup::D

Takker for bra svar..Får jeg plass til en dual radiator, pumpe og tank der og eller?

Lenke til kommentar

Hvis du tar en titt her:

pcbunn1.jpg

Det er bunnen av kabinettet..som du sikkert har skjønt! ;)

På bunnen så har du 36cm å gå på...men du ser at jeg har 4-3modulen på bunnen altså hvis man flytter den opp(hvis man kan) så har man hele 57cm å gå på!! :D:roll:

Det er nok plass til å få 2STK. dual radiator(120cm) pluss tank ... :love:

Hvis du skal ha dual radiator(120cm) på vil jeg tippe at du har plass til pumpe OG tank...og det er bare på bunnen altså! :p

btw hvis du lurer på "gitteret" på bunnen så er det bare å fjerne..det er der hvis du vil ha 2x120cm vifter for enda yppligere kjøling :love:

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...