capy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lian li har kommet med sin 20 års modell. fet eller? Dette er det peneste kabinettet jeg har sett på lenge. Minner en del om B&W Nautilus:) blir spennende å se hva prisen blir her til lands:) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 dette har vært diskurtert en gang før da:P men syns ikke det ser videre peng eller monteringsvenlig ut:p Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dette er veldig gammelt nytt, har allerede vært mange tråder om det. Nesten ingen som liker det, spess siden det "ikke er Lian Li" (rette linjer osv.) Personlig klarer jeg ikke helt å bestemme meg, men jeg heller mest mot at det skal på dynga Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 hehe, og. visste ikke det allerede var diskutert:) jeg liker det i alle fall. det er fremdeles stilrent, selv om det heller litt mot kunst. noen som vet prisen på dette i norge da? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Viss eg hadde hatt eit par matchende Nautilus kanskje... Neida synes det blei litt voldsomt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Som sagt gammelt, og den er ihvertfall ikkje blitt noe penere fra sist åsyn Eg føler ubehag av å se på det rett og slett Endret 21. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Launch Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Orginalt design ihvertfall, men praktisk? Skulle likt å se en test av det hehe. Lian Li har jo av og til litt spesi formater/mål på PSU monterings plasser, håper de er litt innenfor standarden nå. Tror det er bra luftsirkulasjon i den kassen der Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Orginalt design ihvertfall, men praktisk? Skulle likt å se en test av det hehe.Lian Li har jo av og til litt spesi formater/mål på PSU monterings plasser, håper de er litt innenfor standarden nå. Tror det er bra luftsirkulasjon i den kassen der Noen som har sett noen tester på den der? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) MÅ HA, MÅ HA! Sikker på at jeg skal ha det om det koster godt under 3k. Mitt Chieftec Megatower detter snart ifra hverandre uten hjelp Endret 22. august 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 vi har fått noen forespørsler på den. Prisen blir ganske høy, nesten kr. 3000,-. Fra microplex sitt supportforum. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Likte designet på det, men det er ikke av praktiske årsaker... Hadde vært fin som stue-PC Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 var fet ass! skikkerlig legger. og ja den minner om B&W Nautilus. Sikkert der de har hentet inspirasjonen fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå