cyberpet Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er det flere som har det problemet om dagen? Jeg oppdaget det på torsdag/fredag at jeg ikke får ringt til Tele2 abonnenter... Har forsøkt flere og med forskjellige telefoner. Abonnementet jeg har er Chess Knock out.. Det som skjer er at samtalen bare "brytes" når jeg forsøker å ringe... Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har du nettopp portert? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har selv Tele2 og ingen har klaget over problemer med å nå meg. For jeg har et Netcom-nummer oppe samtidig på en annen telefon (jobbrelatert), og da ville folk ringt på den i stedet, hvis Tele2-abbonementet mitt var nede. Hadde selv problemer med å få ringt ut for noen timer siden, men tror det var mobilen som gjorde det. For en omstart fikk ting på stell igjen, og jeg fikk ringt det jeg skulle! Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Feilen ligger mest sannsynlig hos Tele2. De har ikke registrert rett routing av ditt telefonnummer. Få personen du ringer til å ta kontakt med Tele2... Lenke til kommentar
Jeltz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Dette er sannsynligvis en routingfeil. Du får hurtig opptatt eller "nummeret ikke i bruk" Dette må feilmeldes til Operatøren til nummeret som ringer. I dette tilfellet Chess. Feilen ligger garantert ikke hos tele2 her. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Routingproblemer oppstår ofte etter portering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå