ruva Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dette skjer etter at jeg slo av min telefon og skulle slå den på igjen. Den står og blinker med blank hvit skjerm av og på med 7-10 sekunders mellomrom. Altså den virket helt fint helt til jeg slo den av.... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Prøv å oppdatere den. Følg amobils-tråd. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Pc finner ikke telefon med USB kabel lengre. Ukjent enhet. Rart... telefonen virket helt fint, slår den av og på så virker den ikke lengre... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Min telefonen rebootet seg og sleit litt da jeg la inn noen MP3-filer på minnekortet med filnavn den ikke likte. Prøv å fjerne minnekortet og se hva som skjer. Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dette skyldes trolig hardware-feilen nevnt tidligere på forumet her, der batteriet er for kort for batteri-kammeret... Vi har et par av disse og løste problemet med å legge teip på batteriet slik at det ble presset fremover. Symptomet er blinkende display, svart og med hvite blink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå