dabear Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hepp, nå har jeg installert breezy colony3 (alpha, men duger). Merker at alt ikke er helt stabilt, men det er spesielt at firefox slutter seg av hver gang jeg besøker komplett.no jeg synes er irriterende. prøvde å kjøre firefox i terminal, da fikk jeg denne: The program 'Gecko' received an X Window System error. This probably reflects a bug in the program. The error was 'BadShmSeg (invalid shared segment parameter)'. (Details: serial 32 error_code 167 request_code 144 minor_code 2) (Note to programmers: normally, X errors are reported asynchronously; that is, you will receive the error a while after causing it. To debug your program, run it with the --sync command line option to change this behavior. You can then get a meaningful backtrace from your debugger if you break on the gdk_x_error() function.) bjorninge@laptopBearUbuntu:~$ Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Merkelig... Har du noen extensions installert i Firefox? Kan jo muligens være en buggy Flash-spiller. Endret 21. august 2005 av drange_net Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Eneste utvidelsa installert er adblock. Trur du kan ha rett i at det er flash som er buggy, setter jeg regelen *.swf i adblock, kommer jeg glatt inn. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvorfor ikke bruke FlashBlock?. Den sørger for at flash(ene) ikke starter før du har trykket på dem. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg har den installert, og det er en drøm! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 FlashBlock er en nødvendighet! Herlig liten sak! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 FlashBlock er en nødvendighet! Herlig liten sak! Inntil adblock kommer i ny versjon (med whitelist), blokkerer jeg bare all flash med adblock (= mye bedre). Eneste sida med flash jeg er interessert i, er newgrounds.. Derfor finner jeg flashblock totalt unødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå