Gå til innhold

Hjelp. Tar lang tid å åpne Galleri


4Wheel

Anbefalte innlegg

Hei Alle.

 

Jeg har kjøpt meg en ny Nokia 6680, som jeg er kjempe fornøyd med.

Men har kjøpt meg en 256 MB Minnekort til den, Kingston MMC Mobile Dual Voltage 256MB 1.8V or 3.3V, 7/8MB Write/read speed

 

Jeg har 50 MB nå på det minnekortey, bilder, animasjoner, midi osv. Men når jeg går innpå Galleri så jobber mobilen i 2- 3 minutter før bilder åpnes. Sånn er det med Themes også. Er det noen som har vært borti det, og som vet om noe som kan gjøres.

Kjedelig å vente sånn, for å se på bilder og bruker lang tid å lukke de ned også.

 

TAKK for alle svar. Ha en fortsatt god Søndag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det kan ikke være så lenge siden du kjøpte den, så softwareoppgradering bør du få på garantien, om du har ;)

 

Hvis ikke har du reklamasjonsrett, det funka på meg da galleriet klikka på 7600

 

Den var driiiiittreig, og enkelte mapper fant jeg ikke engang :dontgetit:

 

Bare si ifra i butikken du kjøpte den i, så løser det seg nok :)

Lenke til kommentar

Hvis det ikke hjælper at formatere kortet, så prøv lige at resette telefonen, inden du sender den til reparation.

 

Det skal i hvert fald slet ikke tage så lang tid at åbne Galleri - heller ikke, selv om du kører med den "oprindelige" FW-version.

 

Jeg kører stadig med version 2.04.05 på min 6680, og Galleri åbner omgående, selv om jeg har næsten 200 MB liggende på hukommelseskortet.

Lenke til kommentar

TAKK så mye til dere som har svart på innlegget mitt. Jeg skal prøve å formattere

minnekortet 1- 2 ganger, og se om det hjelper. Hvis ikke får jeg gå der som jeg kjøpte den, og se om de kan ordne den. Mobilen er ikke mer en 1 uke gammel, så litt kjedelig med den ventingen i Galleriet.

 

TAKK IGJEN for alle svar, kjempe fint aqv dere

 

Ha en fortsatt god kveld

Lenke til kommentar
TAKK så mye til dere som har svart på innlegget mitt. Jeg skal prøve å formattere

minnekortet 1- 2 ganger, og se om det hjelper. Hvis ikke får jeg gå der som jeg kjøpte den, og se om de kan ordne den. Mobilen er ikke mer en 1 uke gammel, så litt kjedelig med den ventingen i Galleriet.

 

TAKK IGJEN for alle svar, kjempe fint aqv dere

 

Ha en fortsatt god kveld

Men pass på hvis du sender den inn så må du ha i orginalt minnekort. Eller så bare sender de den tilbake.

Det skjedde med meg.

De skrev bare uorginalt minnekort....

Så fikk jeg den tilbake med en regning på 600kr!

Lenke til kommentar
Men pass på hvis du sender den inn så må du ha i orginalt minnekort. Eller så bare sender de den tilbake.

Det skjedde med meg.

De skrev bare uorginalt minnekort....

Så fikk jeg den tilbake med en regning på 600kr!

Det er den dårligste unnskyldninga jeg noen gang har hørt! Ville da tro at en telefon med minnekortmuligheter var bygd for alle slaks minnekort som passet den!

Lenke til kommentar
Men pass på hvis du sender den inn så må du ha i orginalt minnekort. Eller så bare sender de den tilbake.

Det skjedde med meg.

De skrev bare uorginalt minnekort....

Så fikk jeg den tilbake med en regning på 600kr!

Det er den dårligste unnskyldninga jeg noen gang har hørt! Ville da tro at en telefon med minnekortmuligheter var bygd for alle slaks minnekort som passet den!

Det var det jeg tenkte å....

Men de var så idioter så de gadd ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...