beji Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 heisann, skal endelig kjøpe meg kamera er ennå fasinert av Pentax Optio WP men har også sett på Ixus 700 trenger ikke noen super fancy funksjoner. men jeg vil gjerne ha et kamrea med bra lukkertid!! (ta bilder på Gatebil:P) hva skal jeg kjøpe??? Lenke til kommentar
coban Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Stikk på Lefdal og kjøp OptioWP; knall kamera! Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Både Ixus'en og Optio'en er gode kameraer. Men når det gjelder lukkertid, er det intet kompaktkamera som slår Ricoh Caplio R2, se https://prisguiden.no/produkt/27339 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Men når det gjelder lukkertid, er det intet kompaktkamera som slår Ricoh Caplio R2 Sikker på at du ikke blander lukkertid og utløserforsinkelse? Dette er to helt forskjellige ting. Uansett er R2 et godt kamera, og det jeg regner med at Smurfelurf mener, er at ingen kamera slår R2 når det gjelder utløserforsinkelse. Viktig når du skal ta bilder av ting som beveger seg raskt, og fort blir borte. Både Pentax'en og Ixus'en er ikke av de verste de heller, men de ligger allikevel langt bak R2'en som også har mer zoom og mer vidvinkel. Skjermen er bedre på de to andre, men det kommer an på hvor mye vekt du legger på dette. R2'en kommer med oppladbart lithiumbatteri og lader, men kan også bruke AA/penlight batterier som kan kjøpes i en hvilken som helst butikk/kiosk/bensinstasjon om du skulle gå tom for batterier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå