PCen Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 har plutselig fått et problem med FTP overføreren min....den får rett og slett ikke logget på... det har aldri vært noe problem tidligere, men har hatt noe virus på maskinen, som er blitt fjernet. Kommer greit på internett men altså FTP overføreren klarer ikke å logge på noan annen servere.. har prøvd flere med samme resultat, her også lastet ned andre FTP overførere, det samme skjer da. Får opp en melding om at connection failed Bruker Windows 2000 pro, og WS_FTP95 merket samtidig at det er noe galt med Kazaa.... åpner greit, men går svært seint og ingen laster noe opp fra meg mere... har discoet alt jeg vet om av brannmurer.. har ikke særlig peiling på dette, så til den som vet og vi hjelpe forklar dette så enkelt som mulig.... på forhånd takk Lenke til kommentar
PCen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 ingen som har noen tips?? Lenke til kommentar
Crazychip Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva mener du med FTP overføreren. Og når du sier at du hadde virus, var det på serveren eller på klienten? Så vil jeg også fraråde deg fra å bruke Kaaza. I min erfaring som administrator, så er det kaaza som slipper inne det fleste av virusene og slikt vi ser på vårt nettverk. Lenke til kommentar
PCen Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Kazaa har jeg nok brukt for siste gang uansett.. bare en observasjon jeg gjorde at der det tidligere var aktivitet skjedde det ikke noe lengre.. Med FTP overføreren mener jeg programmet som overører filene fra min maskon til der hjemmesiden min ligger... får ikke logget på på noen av hjemmesidene jeg drifter fra min maskin, fra andre maskiner går det greit.. Viruset var på min maskin... usikker på om det var før eller etter problemet oppsto. men har fungert tidligere fra denne maskinen.. Noen her inne nevnte noe om at port 21 kunne vært deaktivert.. hvordna kan jeg eventuelt fikse dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå