olejohan Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hei. Eg har en microfon og har plugget den inn i maskinen. Korleis kan eg få lyden fra microfonen direkte ut på høgtalarane ? Eg har eit integrert lydkort og hovedkorte er heilt nytt. Bruker AC97 codec Ole-Johan Endret 21. august 2005 av olejohan Lenke til kommentar
Culex Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis du bruker windows er det bare å skru av mute på mikrofon volumet inne i Kontrollpanel -> lyder etc. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Bruker windows, men får ikkje lyd direkte ut. Har også prøvd og skru av og på 1 Mic Boost. Lenke til kommentar
kpw Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har samme problem. Har en bærbar nc8000 og vil bruke den som karaoke spiller. Har prøvd mye for å finne ut av dette men kommer ingen vei. Det virker på min stasjonære maskin. Det virker som om det er en sperre en plass som sier at mikrofonen kun kan brukes med program som trenger lyd inn, den virker flott med softphone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå