erlnico Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hei.. Eg kjøpte nylig ein SATA2 Western digital 200GB og bruker nå den "gamle" straum tilkoplings kontaktet, ettersom eg ikkje har ein sata straumkontakt kabel.... Men dette skal eg kjøpe. Det eg lure på er om når eg då kople til ein sata straumkabel i tillegg til den "gamle" er om alt blir slettet på denne harddisken........ Dette har skjedd hjå nokre andre????? Endret 21. august 2005 av fistersn Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slå av maskinen, ta bort den gammle strømkabelen og sett inn den nye. Så lenge alt er koblet rett skal ingenting slettes. Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Det var eit raskt svar ja.... Takk skal du... Var i grunnen det eg trudde, men ettersom akkuratt dette hadde skjedd hjå nokre andre, så ville eg bare forsikre meg.... Går det greit at begge kablane står i, eller er ikkje det vits? Endret 21. august 2005 av fistersn Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Går det greit at begge kablane står i, eller er ikkje det vits? Du skal bare ha en type strømkabel, ikke begge. Noen diskprodusenter advarer mot å bruke begge (vet ikke hvorfor). Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Trodde det var common sense å ikke kjøre inn 2 strømkabler inn i et produkt, er jo liksom logisk.. Joda, den er sikkert så flink at den ikke lar disken få 24V, men uansett.. Med andre ord, nei, bare en strømkabel om gangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå