frank_jarle Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Heisann, jeg lurte på om noen kunne komme med en kjapp forklaring på hva som er hoved forskjellen mellom disse tre, bortsett fra minne da vel og merke. Creative Nomad MuVo TX256MB koster rundt 400-og-noe Creative MuVo TX 256MB koster 625 og Creative MuVo TX 512MB kost ca 695 Jeg vet at den siste er 512 utgave, men at den skal være "nesten" like billig som 256utgaven virker utrolig egentlig. anyway, tilbake til mitt spørsmål, hva er forskjellen mellom den første modelen og den andre, begger er jo TX utgave med 256, mens den første har "nomade" i navnet, er det snakk om en eldre utgave eller hva? Fant ikke noe sammenligning hos Creative heller så det var litt forvirrende syntes jeg. Takker Frankie Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ingen som kan gi et lite hint om hva som er problemet da? Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nomade er en engelskspråklig utgave. Her i Norge heter de normalt Creative Muvo, ferdig med det. Men Nomade er ofte med i navnet i for eksempel USA. Same animal... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Okay, takker for svar. Nå ble det ihvertfall en Muvo TX 512, de hadden den på tilbud hos elkjøp for 569,- Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå