Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei Har skaffet meg iPod Mini og har tenkt å bruke den på timeslange sykkelturer. Dette er da landeveisykling uten sekker og vesker og alt mulig. Lurer da på hva som ville vært den beste måten å ha med seg ipoden. De måtene jeg har tenkt på: Snor rundt halsen (Må vel ha en beskyttelsesgreie rundt) Armbånd med ipoden på (Trygt? Vondt/irriterende i lengden?) Feste den på styret på sykkelen (Hvis jeg faller?) Viktig: - Minst mulig sjanse for ødeleggelse hvis jeg skulle vært uheldig og tryne på sykkelen - Å kunne kontrollere iPoden uten alt for mye bevegelser (Fjernkontroll?/Lett tilgjengeling?) - At jeg legger minst mulig merke til den Noen som har noe erfaring eller vet om noen produkter til dette formålet? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis du får tak i en fjernkontroll kan du gjemme iPoden litt. Ledningen blir ganske lang da. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er vel svært lite som er trygt med å ta med seg en slik mp3spiller hvis du faller på landeveissykling. Det alternativet jeg ville gått for er å feste den på overarmen og skaffe deg en fjernkontroll. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Er du hardcore syklist regner jeg med du bruker en sykkeltrøye med 3 søte lommer på ryggen. Hiver du skiten oppi der ligger den trygt og fint. Ramler du går den sikkert i stykker, men man har da forsikringer til slikt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det beste for iPoden er nok å henge fast til kroppen på eit eller anna vis der det er minst bevegelse. Rundt halsen vil den henge og dingle, hvilket ikkje er optimalt, og litt irriterande vil eg tru. Det er ikkje så lett å kombinere betjening med sikkerhet, med mindre du har fjernkontroll. Har du så stort behov for å styre den? Eg ville festa den til magen eller armen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå