Glipp Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei.. Har komme til det stadiet det jeg ikke helt vet hvilke ressur skill jeg skal ta med meg.. er Mo/N, og har følgende ress skills: -Ressurection -Rebirth -Unyielding Aura -Restore life Ressurection bruker jeg ikke lengere.. men etter capture så har jeg alltså 3 ress skills i spell listen min.. så. hva skal jeg velge ?? jeg kan godta 2 stk.. men 3 stk blir for mange.. FORDELER: -Rebirth --> Ressurecter target, som blir teleportert til din lokasjon. -Unyielding Aura --> Ressurect med 100% health, 100% energy, med 0% dearth penatly (den fjerner bare 15% ?) -Restore life --> Touch target ally, that ally gains 47% health, og 84% energy Så.. hvilke skal jeg ta med meg ? er IKKE sikker lengere, siden det er så mange -Takk Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Unyielding Aura --> Ressurect med 100% health, 100% energy, med 0% dearth penatly (den fjerner bare 15% ?) Høyrest best ut da Endret 21. august 2005 av izoren Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er en enchantment,den som resurecter får 1 mindere i energy regen. helt til du tar den bort, da dør du som er ressa. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Det er en enchantment,den som resurecter får 1 mindere i energy regen. helt til du tar den bort, da dør du som er ressa. joa vet det.. men hvilke av disse skal jeg ta med ? max 2! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Max et res spell. Ta den med minst recharge time, sånn at du kan resse flere etter en kamp. En monk skal ikke resse mitt i en kamp. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Unyielding aura fjærner ikke death penalty, eneste den gjør er at når den som blir ressa med den dør, så får ikke han death penalty.. Rebirth: Denne tar du med deg i PvE, da det ofte er slik at mange i laget dør inni en gruppe med fiender når de først dør.. Er derfor greit å få ressa de utenfor aggro sirkelen. Ressurect: Er helt vanlig og den velger du om du ikke liker å gå bort til den du skal ressurecte, og bruk den helst i PvP. Restor life: Det er den jeg anbefaler å bruke i PvP, da den som blir ressa får en sjanse til å komme seg på beina igjen og ikke må vente ett halvt minutt før han kan begynne å slåss.(regen) Lenke til kommentar
OleR Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Rebirth i PvE. Ingen i PvP. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Rebirth i PvE. Ingen i PvP. Hvis du skal ta med deg en res i PvP, så bruk Res Signet. Rask, 100% health og 25% energy. Men som OleR sier, monker bør ikke resse. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 som regel har bare andre charaer res signet.. så de kan ikke resse alle... så en monk bør IMO ha med en form for ressur Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Aldri ta med Rebirth i PvP i hvert fall, den er ubrukelig der. Res signet er vel egentlig det eneste brukelige i PvP. Rebirth eller ressurect i PvE, som sagt av andre. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 som regel har bare andre charaer res signet.. så de kan ikke resse alle... så en monk bør IMO ha med en form for ressur Hvis du blir nødt til å resse 5 ganger, (10 med hero) så dør dere uansett. Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 vet ikke om dere tenker PVP eller PVE nå.. men jeg sakker om PVE Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) vet ikke om dere tenker PVP eller PVE nå.. men jeg sakker om PVE PvE-Rebirth. PvP-Signet Endret 21. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 vet ikke om dere tenker PVP eller PVE nå.. men jeg sakker om PVE PvE-Rebirth. PvP-Signet ok takker Lenke til kommentar
OleR Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Nei, ikke ta res som det hele tatt som monk i PvP :/ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Rent teoretisk, så kan det være greit. Si at du er eneste igjen, og at hele laget er dødt, og priesten er død. Da KAN du få nytte for den, slik som vi nesten vant en graveyardskamp på den måten Men, generelt, en monk som resser i tre sekunder, er = dødt team ofte.. Lenke til kommentar
Rydier Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Rent teoretisk, så kan det være greit. Si at du er eneste igjen, og at hele laget er dødt, og priesten er død. Da KAN du få nytte for den, slik som vi nesten vant en graveyardskamp på den måten Men, generelt, en monk som resser i tre sekunder, er = dødt team ofte.. Og hvor ofte oppstår slike situasjoner hvor du faktisk haler inn et vinn? Bare for a reiterate: PvE: Rebirth. PvP: Res Signet (om du ikke er monk) Evt. Restore Life om du er Mes/Mo Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jepp. er jo helt enig. men jeg liker å kverulere innimellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå