Maarten Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg har nettopp handlet meg pc. I den forbindelse har jeg handlet meg 2 Sata disker. Jeg har ikke installert drivere enda, da jeg ikke trodde at det var nødvendig, pga at maskinen fant begge diskene med en gang. Det som er problemet er at jeg får opp at hver av diskene er på 127/128 GB, når de i virkligheten er på 250 GB... Dette var mer en jeg skjønner, så jeg håper på noe hjelp der ute! Mvh M Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hei! Et par muligheter til feil: 1. Hovedkort / BIOS støtter ikke større disker enn 136GB 2. Windows XP trenger minimum ServicePack 1 for å støtte disker over 136GB Håper dette hjelper! A. Lenke til kommentar
Maarten Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Hei! Et par muligheter til feil: 1. Hovedkort / BIOS støtter ikke større disker enn 136GB 2. Windows XP trenger minimum ServicePack 1 for å støtte disker over 136GB Håper dette hjelper! A. Ja, da tror jeg at problemet er løst! Hvis du mener at Win XP ikke støtter disker større enn 136 gb uten at service pack 1 er innstalert, så er det nok der det ligger! Skal prøve å innstalere den. Takk for hjelpen! Mvh M Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Maarten: Kan du være vennlig å lese sticky. Mest sannsynlig løser det problemet ditt. Lenke til kommentar
Maarten Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Maarten: Kan du være vennlig å lese sticky. Mest sannsynlig løser det problemet ditt. Skal ta en titt på Sticky!!! Takker for hjelpen! Mvh Maarten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå