Polar Pål Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 San Andreas er det svakeste GTA-spillet på PS2, men fortsatt et klassespill. Terningkast 5. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 GTA på ps2 suger da synes jeg Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 San Andreas, digg spill. Sjekka nyhetene hver dag på de store GTA-sidene fra et år før det kom ut til dagen, den 7. juni hvis jeg husker riktig. Men alle oppdragene gikk liksom på et par uker med litt spilling. Gleder meg til MTA:SA blir ferdig, da. Fikk tak i PS2 utgaven 3 uker før PS2 releasen, i håp om å kunne spille det med ps2-emulator på pc'n, men det gikk visst ikke. Spiller mer Vice City enn SA nå, flere gode online-mods til det, VC-mp er den beste, synes jeg. Litt vanskelig å si hvilket GTA-spill som er best og dårligst. Synes hele GTA 3 serien er kjempebra! Lenke til kommentar
Hydrox Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 GTA SA hersker! ingen over og ingen ved siden. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Synes det er et av de bedre spill til dags dato jeg. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Seff er GTA SA best hittil! Men jeg kan ikke skjule at jeg er spent på en oppfølger... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 San Andreas duger, men jeg mener det mangler sjarmen til Vice City. Vice City er det beste GTA spilelt til dags dato Cesar Vialpando duger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Jau, synes også det er masse som de burda ha tatt fra Vice city! For eksempel når bilen rygger, så kommer hvite ryggelys! Og at garasjen ruller opp, i steden for og opner som en vanelig garasje. Og hoppe lengden til taxien, og att det kommer støvsky osv. EDIT: og at du mister liv når du hopper ut av en bil. Endeløs liste egentlig . Skulle vært en forbedring. Ikke en ripoff med bedre graffik. OG på konsoll, når du hodler ene knappen litt inne, så holder bilenm den farta, og ikke bare akser mye saktere sånn som i GTA:SA Og ikke minst lyden når du skaller borti en lyktestolpe Og fly styringa osv, MYE de kunne ha kopiert fra Vice city. Endret 8. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 San Andreas duger, men jeg mener det mangler sjarmen til Vice City.Vice City er det beste GTA spilelt til dags dato 5404478[/snapback] Helt enig! Vice City har en helt spesiell atmosfære. Ingenting er som å cruise langs washington beach med cabriolet og heftige 80-tall-tunes på radioen. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 ...Og ikke minst lyden når du skaller borti en lyktestolpe ...5405623[/snapback] LMAO Ja, er enig Vice ruler, spiller nesten bare Vice, fengende musikk Men gleder meg til LCS kommer til PS2, man kan kanskje håpe på en PC-utgave også? MTA:SA kommer ut nå snart, gleder meg, RC2 er visst til testing nå. Link. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 ...Og ikke minst lyden når du skaller borti en lyktestolpe ...5405623[/snapback] LMAO 5423194[/snapback] Ofte jeg har fått latteranfall når kompiser har løpt og skalla borti. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har akkurat "runda" SA og synes rett og slett spillet var for kort! Det er mulig det er noe med meg, men jeg brukte lengre tid på å bli ferdig med Vice City. Det var så mange steder i SA som jeg var sikker på at kom til å inneholde noen tøffe oppdrag, men så var det bare tomme byggninger/områder. Tøft og avhengighetsskapende spill, men det vekker ikke følelsene som VC fikk frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå