Sidious Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Heisann! Nå som GTA: SA har vært ute en stund (vet veldig godt at det kom for lenge siden til PS2) er jeg interessert i å høre hva folket synes om det? Jeg er ennå ikke ferdig, men nærmer meg sakte men sikkert slutten (tror jeg). Så langt synes jeg hele spillet har vært fantastisk, først var jeg skeptisk til dette "homie-miljøet" med gjenger og alt sammen, men nå ser jeg at det passer spillet perfekt. Er uten tvil det beste GTA spillet til dags dato, etterfulgt av Vice City. Hvorfor? Jo, det er så mye man kan gjøre. Spillområdet er SINNSYKT stort, større enn man skulle tro faktisk. Er nesten overveldende. Og så er det så mye man kan gjøre...hvis man vil gjøre alt som er mulig i spillet tror jeg at det tar rimelig lang tid før man er ferdig. Aldri har et singleplayer spill gitt meg så mye spilletid! Det eneste negative jeg kan nevne er vel disse irriterende buggene som dukker opp i ny og ne; mister lyden når det regner, spillet kræsjer plutselig. Har hørt at mange opplever de samme problemene, og det synes jeg er ergelig. Her kunne Rockstar Games gjort litt bedre research før de slapp det på markedet... Men men, alt i alt, det er et fantastisk spill. Gleder meg til å fortsette. For de av dere som fortsatt lurer på om det er verdt å skaffe, for all del; løp og kjøp! Jeg har vanskelig for å forstå hvordan noen ikke kan like dette spillet. Jeg er spent på å se hva Rockstar Games kommer opp med neste gang. Hva synes dere da? Skriv gjerne noen setninger for å oppsummere hva du synes om spillet. -Tommy Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fikser ikke den nye patchen de problemene? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 siden det er så mye posetivt å si om spillet sier jeg heller det jeg ikke liker -våpen lydene, høres ut som kinaputter -hvis kjæresten dør så kommer hun aldri tilbake. og da får du ikke gjort 100% -kanskje litt bedre grafikk( hvis det hadde hvert mulig) -hmmm...da kommer jeg ikke på noe mer GTA sa ruler Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 personlig er jeg lei gta serien..spilte 1,2,3'ern og det var nok for meg.. SA er bra tenkt ut men, har sett på folk spille det på PS2, men synes det ikke er noe.. smak og behag. FPS-spill for the go :] Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 personlig er jeg lei gta serien..spilte 1,2,3'ern og det var nok for meg.. SA er bra tenkt ut men, har sett på folk spille det på PS2, men synes det ikke er noe.. smak og behag. FPS-spill for the go :] blasfemi Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Synes det er veldig bra spill! Eneste er de sykt irriterende buggene som var.. Hadde også litt småproblemer med høyttalere og litt sånt.. Men ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Synes GTA:SA er et kongespill! Stort spilleområde, masse varierte oppdrag, bra gameplay, morsom story. Endelig et spill som ikke er ferdigspilt på 2 dager :!: Grafikken kunne ha vært litt bedre, men alt jeg nevnte over, pluss stemmene til Samuel L. Jackson og James Wood veier lett opp for det. Jeg rett og slett digger James Woods... Har noen kongekommentarer, spesielt på telefonen ved "flyskolen"....rett og slett herlig. Ang. bugs, så er lyden blitt borte en gang. Var rett etter en save, så en restart fixa det. Gleder med til GTA 4 kommer..... mvh Pantera Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Synes ikke Rockstar har gjort mye forskjell på spillene fra GTA 1 til SA, samme hele tiden. Endret 5. desember 2005 av Sebbe Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Elseker dette spillet. Hele koseptet med at du kan gjøre hva du vil når du vil(nesten) er så deilig i en verden av spill hvor du løper i ganger kliss lik den forige. Er kanskje ikke så mye variasjon på oppdragene fra spill til spill men de kan gjøres på forskjellige måter og det føles anderledes alikevell. Tror dette er en av mine top5 i historien men jeg har ikke støtt på noe særlig med bugs som jeg skjønner kan være irriterende Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Av GTA-spela i 3D er det favoritten min. Kan kritisere mykje feil og bugs i spelet som ikkje patchen fikser, noko som drog ned overallvurderingen min, men alt i alt er det ein kjempekult spel med ganske lang story. Det er ganske unikt i sin sjanger og friheten er det som gjer det så bra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Spillet er helt ok, fra min side. Masse artige oppdrag, og stort spillområde btw, jeg hater våpenlyden i SA, det høres så falsk ut. Ellers, er det et ganske gjennomført og bra spill.. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Storylinen til gta:sa trenger man lissom bare gjøre en gang, men all friheten du har er sinnsyk.... Uendelig med ting du kan gjøre! Litt off-topic, men går sikkert greit.... Dere som klager over lyden, buggen heter "thunder-storm bug" og fjernes hvis dere laster ned patch. Simple as that Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Dere som klager over lyden, buggen heter "thunder-storm bug" og fjernes hvis dere laster ned patch. Simple as that 5275465[/snapback] Spiller på PS2. Går det da? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Dere som klager over lyden, buggen heter "thunder-storm bug" og fjernes hvis dere laster ned patch. Simple as that 5275465[/snapback] Spiller på PS2. Går det da? 5276262[/snapback] tror ikke det funker på PS2. hvis ikke du er en god programmerer da . correct me if I`m wrong Endret 10. desember 2005 av Be__bad Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Finnes det ikke flere tråder om dette emnet fra før av nå da? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 San Andreas er det feteste spillet jeg har spilt, digger stemningen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Det er faktisk eksos på motorsyklene nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Finnes det ikke flere tråder om dette emnet fra før av nå da? 5278654[/snapback] Tror ikke det er flere tråder om "Meninger om GTA: sa " Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Dere som klager over lyden, buggen heter "thunder-storm bug" og fjernes hvis dere laster ned patch. Simple as that 5275465[/snapback] Spiller på PS2. Går det da? 5276262[/snapback] tror ikke det funker på PS2. hvis ikke du er en god programmerer da . correct me if I`m wrong 5278502[/snapback] Ok, det var dumt. Hehe, nei er ikke en god programmerer Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Et bra spill. Faktisk det første GTA-spillet med en brukbar historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå