Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Bare et spørsmål. Hvordan lager du flere mellomrom? Fleire mellomrom? Tenker du på noko ala elementet BR? margin: 20px 0? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvorfor i all verden redigere emnefelt og fjerne masse informasjon bare fordi problemet er løst? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ja, samme synest eg og, det er så forbanna irriterende. mod. burde gitt warn for slikt, forumet blir jo rotette. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ja, samme synest eg og, det er så forbanna irriterende. mod. burde gitt warn for slikt, forumet blir jo rotette. Enig. Det er greit å legge til "(løst)" eller liknende i emnefeltet, men dette er bare idiotisk på alle måter. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) ja EDIT: innlegg 1337 Endret 24. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Trådstarter og andre bes huske på at en vesentlig side ved forumet er muligheten til å søke på gamle poster og dermed kanskje finne svaret på egne problemer uten å måtte starte en ny tråd. Dersom trådtarter husker/har tatt vare på sine opprinnelige innlegg kan han kanskje redigere dem tilbake igjen? Geir Endret 24. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Henrik Lied: Tusen takk for den "informerende utgaven av min side". Jeg har nå klart å få hele siden til å fungere ved hjelp av den saken du viste meg der. Takker så mye for all støtten folkens! Bare et spørsmål. Hvordan lager du flere mellomrom? " " hvis jeg ikke husker feil. Men det har man aldri egentlig bruk for Edit: Ser at du har fjerna den originale posten. Tenk hvis alle gjorde slik? Endret 24. august 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ja, egentlig burde slike grove saker som dette blir en warn sak, men no skal ikke eg leke mod. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kan være greit og ikke endre på første posten din i til felle folk lurer på det samma! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Nei fordi når det var ferdig ville vi ikke at designet skulle være tilgjengelig for andre å se riktig enda. Det er fordi vi skal lansere det som overraskelse og en del har allerede sett designet uten at vi ønsket det. Men her kan dere se den. http://www.ludriostation.com/V3/index2.php?side=hjem Jeg vil bare ikke at alle skal se designet nå som det er nesten klart. Endret 24. august 2005 av uranus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå