eivind04 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har en Fujitsu Siemens Amilo L1300 med 1 GB ram, kjøpt ny 10.01.2005. Nå virker ikke skjermen mer og jeg skal gå på butikken og reklamere, e det noe jeg må huske på?? Dette har jeg gjort. 1. Tatt bilder av maskinen fra alle vinkler (maskinen er 100% og har ingen merker) 2. Kopi av kjøpskvittering. 3. Skrevet ned alle serienummere slik at jeg kan få den samme igjen. Er det noe mer for å være sikker, bildene tar jeg fordi hvis de sier det er noen skade på den kan jeg dokumentere det motsatte. Maskinen er akkurat som ny! Tror nesten jeg ikke har en skrape i den selv etter hvor mye jjeg har brukt den. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 FS leverer med 3 års garanti, såvidt jeg vet, så du skal nok ikke få noen problemer Er vel kanskje sannsynlig at skjermkontakten har gått, eller liknende... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 2 år.. har en selv. Siste gang jeg kjøper en Amilo i mitt liv. 2 ganger har batteriet ryki, hovedkort engang og engang disken. FS støtter heller ikke kalibrering av batterier som Acer, Asus og andre levrandører gjør. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 husk kvittering på at du har levert inn maskinen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå