Share the pain Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 trykk så hardt sammen som mulig Palazzo-toastmaskinen min likte ikke det, hele toppen knakk ='( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da har jeg akkurat testet "pitabrødpizza". Jeg tok et pitabrød, dekket det med tomatpuré, kuttet opp kryddersalami & skinke, dekket så kjøttet med ost og krydret lett før pizzaen ble satt i ovnen. Etter 6-7 minutters eksperimentering med varmluft o.l. var den klar. Og smaken? Tipp-topp! Neste gang skal jeg prøve med pizzasaus, da det smaker bedre enn tomatpuré. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Da har jeg akkurat testet "pitabrødpizza". Jeg tok et pitabrød, dekket det med tomatpuré, kuttet opp kryddersalami & skinke, dekket så kjøttet med ost og krydret lett før pizzaen ble satt i ovnen. Etter 6-7 minutters eksperimentering med varmluft o.l. var den klar. Og smaken? Tipp-topp! Neste gang skal jeg prøve med pizzasaus, da det smaker bedre enn tomatpuré. skjærte du pitabrøene i halve, eller stappa du tinga inni brødet? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 nattmat suger, dagmat ruler! Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nå frista det med ostesmørbrød,toast,ostiser eller hva man skal kalle det.. Lite ingredienser i huset her nå så må vente til imorra men da skal det handles inn varer og lages mye godt ;D En ting jeg ikke skjønner er hvordan folk orker å spise sennep på brødskiver?? Sennep smaker forferderlig! og folk må slutte å klage over at folk spiser usunn mat.. det skader ingen andre enn oss selv.. klag heller på røykerne! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Av en eller annen merkelig grunn så er alt godt etter en litt saftig runde på byen. Vet ikke hvorfor, men synes ting bare smaker bedre. Det som fra før av er godt blir uberdigg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Så på tv3 en reklame ang. ostesmørbrød, var vel noen pingviner som skulle ha egen oppskrift med navn, hva med LINUX-Brød ? Endret 23. august 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Av en eller annen merkelig grunn så er alt godt etter en litt saftig runde på byen. Vet ikke hvorfor, men synes ting bare smaker bedre. Det som fra før av er godt blir uberdigg Så sant så sant Mat smaker så ufattelig godt etter man har drekki Spesielt fast-food! Står å mmmmer som om man spiste 10 retters gourmet-middag på slottet i england Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 skjærte du pitabrøene i halve, eller stappa du tinga inni brødet? Jeg gjorde ingenting med pitabrødet, det ble bare tatt rett ut av posen, dandert og satt i ovnen. Forresten var det en interessant idé å stappe ingrediensene inni pitabrødet, innbakt pizza på 1-2-3? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Tror jeg skal teste dette tror det ville funket utmerket! litt ost og skinke og kanskje litt løk og paprika? Yummy Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det her var en morsom post med bilder og det hele. Klarer sikkert ikke toppe noen av de "Ostis oppskriftene" her så jeg bare slenger meg på å sier at: Ostis er digg som nattmat. Skal faktisk stikke å mekke meg noen Ostiser nå. Fikk så lyst på no digg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Blir nok eit ostesmørbrød eller to inatt ja, ingen forelesninger imorgo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Jeg hater dere hele gjengen. Nå har jeg blitt så påvirket at jeg må ned på Esso og handle meg et brød + en stor cola og sette i gang med massiv produksjon av (det verste ordet jeg har hørt) ostiser. Skal hive alt jeg finner mellom to feite skiver brød. Spesielt grov sennep. Har aldri prøvd det før, men nå er det på tide. Dagen er halvveis for meg nå, så det blir nok mer enn ett "ostismåltid" før jeg legger meg. Edit: And this is the contents: 4 tykke skiver kneip Et moderat lag kvalitetssennep med honning 4 skiver skinke 10 biter hvitløk 4 skiver tomat 2 skiver ferdigskåret Synnøve hvitost Oregano Piffi Ketchup Det smakte aldeles fortreffelig! Endret 24. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hørtes veldig godt ut DJ_Dark. bortsett fra paprikaen. Jeg skrev evt. løk og pakrika, ikke at du måtte ha det Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Åssen smakte det med grov sennep+honning? Jeg var på en eller annen messe en gang på videregående, der vi kom til standen for de som gikk på hotell og næring. Der lagde de toast med: ost, skinke, brød og en blanding av majones og grov sennep som de hadde på skivene (innsiden såklart). Det smakte dritgodt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Det hørtes da absolutt ikke godt ut! Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg hater dere hele gjengen. Nå har jeg blitt så påvirket at jeg må ned på Esso og handle meg et brød + en stor cola og sette i gang med massiv produksjon av (det verste ordet jeg har hørt) ostiser. Skal hive alt jeg finner mellom to feite skiver brød. Spesielt grov sennep. Har aldri prøvd det før, men nå er det på tide. Dagen er halvveis for meg nå, så det blir nok mer enn ett "ostismåltid" før jeg legger meg. Edit: And this is the contents: 4 tykke skiver kneip Et moderat lag kvalitetssennep med honning 4 skiver skinke 10 biter hvitløk 4 skiver tomat 2 skiver ferdigskåret Synnøve hvitost Oregano Piffi Ketchup Det smakte aldeles fortreffelig! hahaha, samme skjedde med meg. Ble så jævlig keen på ostesmørbrød etter den ene oppskriften at jeg stakk og handlet sennep (noesom jeg egentlig ikke liker, men fikk lyst på det av en merkelig grunn) og mekket smørbrød så det sang. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er nå oppe i 12 ostiser på tre dager istad prøvde jeg å smøre dijon sennep på to av skivene, og ta litt majones og smøre oppå sennepen. Smakte fortreffelig, men noen steder hadde sennepen hopet seg opp i "hull" i loffen, så det ble litt sterkt Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Enig med mange andre her, denne tråden gjorde så jeg måtte lage ostesmørbrød.. to dager i strekk som mat Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Enig med mange andre her, denne tråden gjorde så jeg måtte lage ostesmørbrød.. to dager i strekk som mat Samme her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå