Gå til innhold

Ostiser(ostesmørbrød) er digg som nattmat?

Nosferatu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk ikke lov til å lage en avstemning så jeg spør istedet. Hvor mange syns det er digg å mekke ostiser som nattmat etter en tur på byen? :D

å spise ostesmørbrød til nattmat? hvis du spiser veldig ofte eller alltid det som nattmat blir du feit. og det er seriøst

Lenke til kommentar
Fikk ikke lov til å lage en avstemning så jeg spør istedet. Hvor mange syns det er digg å mekke ostiser som nattmat etter en tur på byen?  :D

å spise ostesmørbrød til nattmat? hvis du spiser veldig ofte eller alltid det som nattmat blir du feit. og det er seriøst

Som jeg skrev: Etter en tur på byen ;)

Drekker ikke så ofte :!:

Lenke til kommentar

Lagde meg et par ostiser nå! Brukte følgende:

4 skiver brød

6 skiver ost (4 på en og 2 på den andre ostisen!)

Ketchup

Sennep

Krydret Lunsjrull (dritgod!)

Oregano

Grillkrydder

Olivenolje

Bare smalt alt sammen mellom 2 brødskiver også hadde jeg litt olivenolje på utsiden! Så slang jeg dem i toastmaskinen og de fikk en fin gyllen farge og knaste godt :D

Lenke til kommentar

Ah, jeg mekka meg nettopp en nydelig "ostis" :D

Hadde en halv 6korns baguett.

Delte denne i to, dekte delene med Brelett, slengte på noe skinke på den ene, så noe ost, tok så den andre delen, smurte på noe ketchup (aldri skjønt folks fascinasjon for majones og sennep), hadde på noe oregano, og slengte sammen de to delene, før jeg satte den øverst i ovnen som var forvarmet til 210 grader, hadde den i i 5-6 minutter, og tada! ferdig nammis :D

Nytes best med et stort glass iskaldt vann, MED isbiter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...