LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Begynte å lure om det var et fenomen der nede i sør eller noe. ^^ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 *worklogg* bruker du ikke krydder? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 *worklogg* bruker du ikke krydder? jo, fanden! Kryddermix, oregano! Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Heia, Share the pain.. hadde det ikke vært for at jeg sitter og spiser pizza hadde jeg blitt sulten Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 TEH YUMMY! akkurat slike pleier jeg også å lage bare ikke fullt så mye ketchup (har ketchupen under osten) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Tar kethupen på etter at den er varm, det som jeg liker best Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Begynte å lure om det var et fenomen der nede i sør eller noe. ^^ Bah, jeg har da bodd i nord-trøndelag i flere år, og det var også der jeg hørte ordet ''ostis'' først. såh Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fikk ikke lov til å lage en avstemning så jeg spør istedet. Hvor mange syns det er digg å mekke ostiser som nattmat etter en tur på byen? å spise ostesmørbrød til nattmat? hvis du spiser veldig ofte eller alltid det som nattmat blir du feit. og det er seriøst Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Fikk ikke lov til å lage en avstemning så jeg spør istedet. Hvor mange syns det er digg å mekke ostiser som nattmat etter en tur på byen? å spise ostesmørbrød til nattmat? hvis du spiser veldig ofte eller alltid det som nattmat blir du feit. og det er seriøst Som jeg skrev: Etter en tur på byen Drekker ikke så ofte :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Lagde meg et par ostiser nå! Brukte følgende: 4 skiver brød 6 skiver ost (4 på en og 2 på den andre ostisen!) Ketchup Sennep Krydret Lunsjrull (dritgod!) Oregano Grillkrydder Olivenolje Bare smalt alt sammen mellom 2 brødskiver også hadde jeg litt olivenolje på utsiden! Så slang jeg dem i toastmaskinen og de fikk en fin gyllen farge og knaste godt Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ostesmørbrød er god nattmat. Det blir enten det eller Mac&Cheese (Makaroni og ost). Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hmm, "ostis" er best som frokost, ultimate nattmaten er nugatti Den ultimate "ostisen" I rekkefølge fra bunnen: -Brød -Smør -Sprøstekt løk -ketchup -Oregano/løk -ost Ikke legg dette dobbelt, best med ost på toppen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ostesmørbrød er god nattmat. Det blir enten det eller Mac&Cheese (Makaroni og ost). Karb bomber begge to, noe du skal holde deg langt unna før du legger deg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...=ost,AND,skinke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ah, jeg mekka meg nettopp en nydelig "ostis" Hadde en halv 6korns baguett. Delte denne i to, dekte delene med Brelett, slengte på noe skinke på den ene, så noe ost, tok så den andre delen, smurte på noe ketchup (aldri skjønt folks fascinasjon for majones og sennep), hadde på noe oregano, og slengte sammen de to delene, før jeg satte den øverst i ovnen som var forvarmet til 210 grader, hadde den i i 5-6 minutter, og tada! ferdig nammis Nytes best med et stort glass iskaldt vann, MED isbiter Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Må mekke meg en eller to til frokost før skolen, har ikke lagd meg ostesmørbrød på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå